Just me skrev 2011-01-04 19:41:08 följande:
Ja nu är jag äntligen gravid och är i v 13...
Jo precis, min sambo brukade säga att det blir när det blir... GAAAAAHHHHH vad jag hatade den meningen
![Skrikandes Skrikandes](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-yell.gif)
Vadå blir när det blir?? Har det inte blivit efter 4 år så vad är det som säger att det ska bli det närmsta året/åren.. så kände jag...
Det det här med simmarna sa de att det kan variera jätte mycket.. Sambons var bra först sen när han skulle lämna prov var de plötsigt lite slöa osv.. Jag frågade om det för jag tvekade på första provet då när utredningen började eftersom de tyckte att de var helt OK och svaret var att det kan variera jätte mycket.. Vi hade tydligen kunnat klarat det på egen hand men vad fasiken.. 4 jävla år och inget händer.. hur länge ska man vänta?! Och jag köper inte skitsnacket om att man ska försöka koppla bort och inte vilja så mycket... ÖHM?! NÄHÄ??? Hur kan man koppla bort en sån känslig grej liksom?
Jag har också tänkt precis som dig med att åka till tex Danmark eller liknande...
Det är mycket möjligt att din man är rädd, kanske rädd för att det inte ska gå eller rädd för ett barn eller stress... Det vore bra om du fick ur han nånting men jag vet hur svårt det kan vara . Man vill bara banka vett i dem.. hahaha
tack precis dom kommentarerna har jag också fått.han säger ju att han vill ha barn men hallå vad är då problemet??!! nu skyllde han på att han bytte jobb i augusti och han var tvungen att jobba lite för att kunna ta ledigt..vad hände jo dom blåste honom på de jobet och nu har han nytt jobb igen som han skyller på!!men hallå vill man ha något så får man ju kämpa för de. TILLSAMMANS. Men känner mig ensammast i världen och kompisarna som har barn eller är gravida peppar men deras peppning biter inte då jag inte trivs med samtalsämnet just för att dom redan har eler är gravida.gör si gör så tänk inte på de osv. Jag dyker ner i sanden snart!!