• Red Velvet

    Någon som tagit bort en tatuering med laser?

    Hur stor var den, hur många behandlingar tog det och vad blev slutpriset?
    Ska iväg om en vecka för att få prisförslag och har förstått att det kan skilja sig en del mellan olika ställen.

  • Svar på tråden Någon som tagit bort en tatuering med laser?
  • Red Velvet

    Nu har jag gjort min första behandling och jag förväntade mig ett bättre resultat, däremot kanske det tar en stund för färgen att "lossna".


    Det hade varit kul att diskutera med någon som har tagit bort en tatuering. Finns det ingen där ute?

  • Den allsmäktige

    Jag har också funderat men det sägs att det gör ondare än skaffa tatueringen... Vad tyckte du? :)

  • Red Velvet

    Det gjorde ganska ont men det gick snabbt. Andra gången han körde igenom tatueringen kändes det knappt något alls. Men så har jag inte så stor tatuering, ca 10*15 och det tog bara några minuter.

  • intedinmamma

    En vännina har varit på Inkoff, Barbarella i Göteborg och fick betala 1500/behandling för en tribal på överarmen. Då hon skulle göra en cover up och behövde bleka ner det svarta räckte det med fyra gånger.
    Själv har jag lasrat för att få bort asfalt som legat under huden, känns som gummibandssnärtar, klart överkomlig smärta i mitt tycke.Solig

  • Meddelande borttaget
Svar på tråden Någon som tagit bort en tatuering med laser?