Regelbunden mens, men ingen ägglossning :/
Fy vad det här är jobbigt... Jag och min sambo har försökt bli med barn i över 1 år, men inget händer, i början försökte vi "som vanligt", sen provade jag med ägglossningsstickor och fick fram när jag ungefär hade ägglossning... sen slutade jag med dom och började igen för några månader sen och nu har jag ingen ägglossning alls... :/
Det är ju så typiskt att det varit jul och nyår nu, då har väl ingen gyn mottagning tid att ta emot en... ska prova ringa i morgon och se om jag får något svar... Men känner sig så himla hjälplös... :( och inte hjälper det när alla runt omkring en får barn, blir med barn och pratar om barn.... Sen när folk börjar tjata om det borde vara våran tur snart så vet man inte vart man ska ta vägen... det är så jobbigt... :( Någon som sitter i samma sits eller varit i samma situation? vart ska man vända sig? Räcker det med att vända sig till en vanlig gyn mottagning eller ska mn kontakta någon som specialicerat sig på sånt här? Jag bor i södra sthlm, så om någon har tips på något bra ställe är jag mycket tacksam!