• skånegås

Jobba hemma?

Hej!
    Väntar mitt 4:e barn i mars och funderar mer och mer på vad man skulle kunna göra för att bättre kunna försörja sig då man är hemma. Vill inte känna pressen att behöva tillbaks till jobbet efter 1,5 år om jag inte vill. Behöver ju inte tjäna massor med pengar direkt då maken arbetar, men något lite... Och ha något att syssla med på dagarna, gärna för att få kontakt med lite andra människor också. Tyvärr har vi inga stora uthus och dyl annars vore väl en loppis perfekt.

Har ni andra några inkomstkällor? Vad i så fall? Hur började ni och hur går det?

• Svar på tråden Jobba hemma?
  • RenateGren

Jag säljer lite över telefon på www.tjanapengarhemma.com Det är ganska lätt och man får hjälp att komma igång i början när det känns lite ovant. Jag sitter någon timma då och då och det blir ganska bra med extrapengar.

Lycka till hjärtat!

• Systeran

Jag gör lite Mystery shopping via Better business, bra extra pengar för att gå lite i affärer och kolla:)

• FörverkligaDrömmar

Hej, jag skrev till dig personligen, ville ändå nämna här att jag arbetar heimfrån med internet marknadsföring, vilket jag inte kunde ngt om när jag började.
    Jag började söka info under min flräldraledighet, men blev skrämd av alla "tjäna snabba pengar sidod och oseriösa aktörer" så  jag tog aldrig klivet men det har jag gjort nu....
    Vilket innbär att jag kommer kunna arbeta helt hemifrån inom en snar framtid.

Jag lägger inte ut en länk här, för tror att det kan räknas som reklam, eller?
    Men vill ni ha länken med infomarion, så får ni höra av er!!

Det finns ett seriöst sätt att arbeta hemifrån, utan föräsljning, MLM, homeparty osv!

Ha en härlig sommar alla fina (och blivande) mammor och pappor fär ute!

• Pappaledig

www.tweaky.se och www.cint.se kan man göra enkätundersökningar och användbarhetstester.

Jag har totalt lagt 1.5 timmar på tweaky och fått 400kr utbetalt under dec.

Intressant med Better Business, det ska jag kolla på. 
    Föresten, länken till www.tjanapengarhemma.com funkade inte för mig. Någon annan som får det att funka?

Svar på tråden Jobba hemma?