• Pellinell

Jag var otrogen, blev gravid, men vill inte berätta för min man!

Hur skall jag göra? 
    Jag hade sex med grannen i ett svagt ögonblick - det var en engångsgrej och vi är helt överens om att vi inte skall vara ett par. Han är lyckligt gift, jag med. Nu är jag gravid och jag vet med hundra procent säkerhet att min man inte är pappan. Jag vill behålla barnet men vet att min man lämnar mig om han fattar att barnet inte är hans. Därför tänker jag hålla tyst, men mitt problem är att grannen är halvasiat (hans mamma är korean) och mycket kortvuxen, i princip dvärg, medan min man är två meter lång och albino - dvs otroligt blond. 
    Hur stor är risken att barnet ser asiatiskt ut och att min man därmed fattar något? Vad gör jag? 
    Jag är i vecka 21 så abort är nästan för sent, men jag kanske kan begära tillstånd hos Socialstyrelsen? Jag vill inte riskera att förlora min man, han är så underbar.

• Svar på tråden Jag var otrogen, blev gravid, men vill inte berätta för min man!
  • Meus Veritas

Du tror inte din man fattar när bebisenkommer ut o ser ut som grannen då? Nä tyvärr så får du nog bita i det sura äpplet och berätta du kommer må otroligt dåligt om du ska leva med den stora hemligheten resten av livet.

• ELLEoClara

Tänker på " Yrrol".

• Pellinell

Jo men det jag hoppas är ju att jag skall ha turen att barnet får mina drag, därav min fråga: hur stor risk är det att de asiatiska dragen tar över? Vet någon om mina (normalt mellanblont hår) drag kan vara dominanta över en halvasiat? 
    ALDRIG att jag berättar och tar risken att min man sticker! 

• Surfare

Risken att barnet ser asiatiskt ut är enligt de medicinska uträkningarna inte högre än 12%. Ta med en liten blond peruk ifall att barnet skulle vara mörkt men annars brukar män generellt vara lite korkade och de lär ju inte se någon skillnad ändå.

• Pellinell
    Surfare skrev 2010-12-25 23:15:54 följande:
    Risken att barnet ser asiatiskt ut är enligt de medicinska uträkningarna inte högre än 12%. Ta med en liten blond peruk ifall att barnet skulle vara mörkt men annars brukar män generellt vara lite korkade och de lär ju inte se någon skillnad ändå.
    Tack för bra råd! Jobbigt bara om pappan vill vara med och sköta barnet, då kanske peruken faller av? Men du har rätt, pappor ser sällan sådant. De tittar inte på detaljer utan mer på helheten. 
  • Surfare
    Pellinell skrev 2010-12-25 23:17:10 följande:
    Tack för bra råd! Jobbigt bara om pappan vill vara med och sköta barnet, då kanske peruken faller av? Men du har rätt, pappor ser sällan sådant. De tittar inte på detaljer utan mer på helheten. 
    Ja kanske är bäst att strunta i peruken och skylla på den omkringvandrande italienaren din farmor/mormor hade en flört med?
  • JAG är BÄST

Klart som fan att du INTE ska berätta sånna här saker till din man. Vad du gjort på din FRIDTID har ju inte han nå att göra med!!!

• Pellinell

Ofta hoppar utländska drag över ett par generationer, det har jag hört någonstans. Men kortvuxenheten då? 

Nej, jag tror jag begär sen abort. Någon som vet hur man gör?  

• Pellinell

Tack för att ni inte dömmer mig. Liksom jobbit nog endå, de här.

• JaneDoe10

Jag har liksom på känn att dina drag kommer att ta över. Om han blir lite kort kan du väl skylla på att du åt lite näringsfattigt under graviditeten? Flört

♥ Vecka 28 ♥ BF 19 Mars ♥
Svar på tråden Jag var otrogen, blev gravid, men vill inte berätta för min man!