• aifo

Rätt att vara Arg?

Jag och min man försöker få barn nr 2 men det är inte så lätt. jag får inte mens utan medecin och definitivt inte ägglossning utan medecin så det har varit mycket piller hit och dig, det tar jätte mycket på mig. vårat första barn var en riktig lyckoträff läkarna var i shock. 

Nu till saken jag hade ägglossning i går men när vi skulle ha sex så sa jag att jag behöver lite mer förspel. Då blir han skit sur och säger att jag sa att han va sämst! (vilket jag inte sagt) Det gick inte att resonera med honom alls, jag förstår inget?  

Så nu har jag missat min ägglossning och är jätte ledsen och arg, det är inte mycket han behöver göra precis :( Och nu dagen efter undrar han varför jag är arg? och det gör mig fly förbannad.

Har jag rätt att vara arg och ledsen?

• Svar på tråden Rätt att vara Arg?
  • Halkatla

Ja, det har du. Men han har också rätt att bli stött över att bli behandlad som en avelstjur som dessutom ska ta ansvar för din njutning. Han kanske inte alls var sugen på sex igår?

Svenskarna gör av med pengar de inte har, på saker de inte behöver, för att imponera på folk de inte tycker om. (Babben Larsson)
  • aifo

Han vill nog ha fler barn mer änn jag, för jag får höra det varje dag. Så om han känner sig som en avelhingst får han nog leva med det om han vill ha sin dröm i uppfyllelse. Jo han ville ha sex det var snarare jag som behövde hjälp att komma igång, är bara trött på att jag alltid ska stå för förspelet. Kan jag aldrig få bli ompysslad?

• Yrja M

Klart att det är jobbigt för dig med starka mediciner, hormoner och allt. Men om din kille blev stött av din kommentar så blev han ju det oavsett hur jobbigt du har haft det. Det kan ju vara jobbigt för honom att ha sex på beställning också, det blir ju lätt så att romantiken försvinner.

Om du hade ÄL igår så kan det ju fotfarande bli befruktat om ni ha riktigt tur! Kanske ni kan mysa ikväll istället ;)

Vi brukar försöka ha sex varannan dag kring ÄL för att maximera chansen :)

Svar på tråden Rätt att vara Arg?