• LinnochTobias

14 dagar till bf

Börjar bli väldigt tvär nervös inför förlossningen. känner ofta som att det sticker knivar i mig. två veckor kvar nu till bf.  hur känner ni andra?

• Svar på tråden 14 dagar till bf
  • BettyBoop85

jag har 3 veckor kvar till BF

Är nervös... tänker mkt på om bebisen mår bra och om han kommer vara "normal"...
    Är inte sååå rädd för smärtan... är pinsamt nog mer nervös över hur jag kommer vara mot min
    sambo. Jag kan inte ens fisa framför honom så är rädd att jag kommer känna mig "äcklig" under
    förlossningen.
    Jätte fjantig tanke, jag vet... han säger helatiden att han aldrig skulle tycka något sådant utan att
    hela händelsen kommer vara jätte fin.

• lindalej
    BettyBoop85 skrev 2010-12-29 13:15:06 följande:
    jag har 3 veckor kvar till BF

Är nervös... tänker mkt på om bebisen mår bra och om han kommer vara "normal"...
    Är inte sååå rädd för smärtan... är pinsamt nog mer nervös över hur jag kommer vara mot min
    sambo. Jag kan inte ens fisa framför honom så är rädd att jag kommer känna mig "äcklig" under
    förlossningen.
    Jätte fjantig tanke, jag vet... han säger helatiden att han aldrig skulle tycka något sådant utan att
    hela händelsen kommer vara jätte fin.
    precis så känner jag också. det är första barnet med min nya man. med min första (2 barn) var det aldrig nått jag ens tänkte på. men nu med min nya så vill jag inte visa upp varken mina grimaser, läten eller pullan. och jag misstänker att han kommer kika där nere o han tvingas ju se på mig när jag tar i varken han vill eller inte.

vill att han ska ha bilden av mig som tidigare. snygg sexig.. o det där o inte bilder av min sargade pulla med en halvmeter bebis på g som trillar ut.

men han vill vara med o jag vill inte vägra honom. o jag känner att jag vill ha hans stöd eller rättare sagt närvaro.

10 dar kvar till bf.
  • Marreboll

har nu 11 dagar kvar till förlossning..jag som ni andra tänker oxå på hur man kommer se ut under förlossningen hahaha..egentligen en idiotisk tanke=P men tror inte man kommer tänka på det under själva förlossningen då kommer man nog skita i vilket ;) annars känner jag mig inte så jättenervös än..men det kommer nog komma den dagen det är på G.

• BettyBoop85

JA det är fjantigt att tänka på hur man kommer se ut :) är la så när man ligger där så bryr man sig inte.

Vi har pratat och kommit överrens om att han inte ska kolla där nere, vill inte heller se genom spegel eller så. Skrivit ett förlossningsbrev om allt så känns bra att han ska hålla sig till min övre halva :)

2 veckor kvar till bebisen/sonen är beräknad att komma.. hoppas på att han kommer till helgen faktiskt. Tanken på att gå över tiden känns jobbig.. vill verkligen inte det

• LinnochTobias

Hade Bf 2 januari så nu känns det som att h*n inte kommer( vet såklart att det är-+ 2 veckor) hehe.  Men när man väntar så känns det som en evighet. ska till Bm i morgon.

• BettyBoop85

jobbigt att datumet har kommit och gått men ingen bebis.. hoppas jag slipper :) hehe

tänker mkt på att går man över tiden me så kanske han blir så stor att man måste överväga
    kejsarsnitt och det vill man ju inte....
    många tankar blire allt...

Svar på tråden 14 dagar till bf