14 dagar till bf
Börjar bli väldigt tvär nervös inför förlossningen. känner ofta som att det sticker knivar i mig. två veckor kvar nu till bf. hur känner ni andra?
Börjar bli väldigt tvär nervös inför förlossningen. känner ofta som att det sticker knivar i mig. två veckor kvar nu till bf. hur känner ni andra?
jag har 3 veckor kvar till BF
Är nervös... tänker mkt på om bebisen mår bra och om han kommer vara "normal"...
Är inte sååå rädd för smärtan... är pinsamt nog mer nervös över hur jag kommer vara mot min
sambo. Jag kan inte ens fisa framför honom så är rädd att jag kommer känna mig "äcklig" under
förlossningen.
Jätte fjantig tanke, jag vet... han säger helatiden att han aldrig skulle tycka något sådant utan att
hela händelsen kommer vara jätte fin.
har nu 11 dagar kvar till förlossning..jag som ni andra tänker oxå på hur man kommer se ut under förlossningen hahaha..egentligen en idiotisk tanke=P men tror inte man kommer tänka på det under själva förlossningen då kommer man nog skita i vilket ;) annars känner jag mig inte så jättenervös än..men det kommer nog komma den dagen det är på G.
JA det är fjantigt att tänka på hur man kommer se ut :) är la så när man ligger där så bryr man sig inte.
Vi har pratat och kommit överrens om att han inte ska kolla där nere, vill inte heller se genom spegel eller så. Skrivit ett förlossningsbrev om allt så känns bra att han ska hålla sig till min övre halva :)
2 veckor kvar till bebisen/sonen är beräknad att komma.. hoppas på att han kommer till helgen faktiskt. Tanken på att gå över tiden känns jobbig.. vill verkligen inte det
Hade Bf 2 januari så nu känns det som att h*n inte kommer( vet såklart att det är-+ 2 veckor) hehe. Men när man väntar så känns det som en evighet. ska till Bm i morgon.
jobbigt att datumet har kommit och gått men ingen bebis.. hoppas jag slipper :) hehe
tänker mkt på att går man över tiden me så kanske han blir så stor att man måste överväga
kejsarsnitt och det vill man ju inte....
många tankar blire allt...