• Impartial

Cambridge för viktminskning...

tänkte köra en kur nu (börja lite lätt och köra hårt efter jul). Jättenyfiken på vad ni har för erfarenheter!!
    Hur mycket gick ni ner? Var det jobbigt? Värt pengarna? Etc etc etc.

• Svar på tråden Cambridge för viktminskning...
  • gladare

Jag börjar den 1/1 min syster har gått ner mycket med cambridge så ja hom är min sporre. Hur tänker du göra gå ren kur el kombi kur?

• Impartial

Kul! Hur mycket gick din syster ner? Jag läste på nätet om någon som gick ner 16 kg på 6 v, undrar om det är möjligt... det beror så klart på vad man väger från början.

För mig blir det nog kombinerad kur vissa dagar, ren kur andra - beroende på om man någon gång är bortbjuden på middag etc.

• gladare

Hon gick ner 70kg från feb till okt

• Syster C

HEJ!
    Jag ska träffa en Cambridgekonsulent i eftermiddag ( dvs fredag)  och 1/1 startar jag! Ska gå ner från 76 kg till 66 är min plan och jag tänker kickstarta med 4 veckors cambridge.

• Bebislängtan82

Jag gick ner 10 kg på 2 veckor, lite mer och då fuska jag även ett par gånger.

Det är helt klart värt pengarna , i allafall tycker jag det.

Är 2010 vårt år
  • Impartial

Hej,

vad kul att höra att det gått så bra för er!
    Jag har hållt på i tio dagar nu och ska till konsulenten i morgon. Jag har dock fuskat vid ett par tillfällen (planerat fusk) då vi varit bjudna på middag etc.
    Jag vägde mig hemma och har gått ner 3,5 kg, det är ändå ganska mycket kan jag tycka! Men vi får se vad vågen visar hos konsulenten i morgon. Tycker pulvrena är jättegoda faktiskt och bra att det finns soppor. Just idag har dock varit en tuff dag, skithungrig... uuh.

• Freja07

Har gått ner 38 kg på 20 veckor REN kur UTAN fusk!!
    Jag började trappa upp för en månad sen och fuskar enormt nu, har försökt flera ggr att återgå till ren kur igen då jag mådde kanonbra på ren kur men det är svårt. jag skulle rekommendera att köra "klart" på ren kur. Tänk på att varje gång man fuskar hoppar man ur ketosen! 

Freja 070515 My 081208
  • Syster C

,nu har jag mina första 3 veckors "mat" hemma iaf. Måste säga att det där med "konsulent" inte var mycket att hänga i julgranen i mitt fall...Hon var återförsäljare och inte mycket mer....Jag hade nog velat få den där peppningen med vägning i början och sen nån gång i mitten osv, men nix. Så jag hoppas på att få stöttning från FL istället?!!

gladare skrev 2010-12-15 19:36:07 följande:
    Jag börjar den 1/1 min syster har gått ner mycket med cambridge så ja hom är min sporre. Hur tänker du göra gå ren kur el kombi kur?
    Ska vi hänga ihop?
  • Matsina

Idag startade jag med naturdiet, åt de i sex veckor i sen somras och gick ner 11kg. Nu har jag tyvärr gått upp två. Jag har nu 14kg att gå ner och nu äntligen fått en sporre =) Har inte varit ett dugg motiverad nu i mellan kurerna. Nu hoppas jag att jag ska klara dessa 14kg, har dock planerat in två fusk julafton och nyårsafton.

Lycka till. 

Matsina  Startvikt 81.7 målvikt 68 nuvarande vikt 81.7

Savanna 2008-11-26 Scott 2010-05-07
  • gladare

syster C klart vi kan hänga ihop all bra stöttning o peppning kan iallafall jag behöva framöver

Svar på tråden Cambridge för viktminskning...