• Aleexii

Vecka 8 och inga symptom alls.. orolig

Hej!

Jag fick reda på i onsdags att jag var gravid i v 7+5 eller 7-0. Och de kom som en chock, har inte känt något förutom att jag varit illamående en hel vecka innan. Är så glad, för har försökt över ett år, och nu har de äntligen tagit sig :) Ska ringa nu på måndag till mvc.
    Nu till saken,  jag känner absolut ingenting, ingen molvärk, inga ömmade bröst, bara om man klämmer på dom.
    Är de fullt normalt att inte känna nåt i vecka 8 ungefär? Är rädd att den har dött där inne.. 

Så snälla, ge mig svar och förhoppningsvis lite hopp!

• Svar på tråden Vecka 8 och inga symptom alls.. orolig
  • petit

du kan nog va ganska lugn, det där med ömma bröst hade jag oxå bara när man klämde på dom, och om du inte letat symptom som man ofta när man försöker få barn, då uppstår nog inga direkt som man märker. Vi är alltså riktiga dramaqueens som gärna har en massa symptom om man bara känner efter tillräckligt mkt

men skämt åsido. jag kände inget direkt när jag var i de veckorna, bara nån veckas illamående i början, se började det igen vid 9-12 veckorna, inte fullt så kul...

å om det är dött därinne, så hade du nog kännt nåt, det gör nämligen asont å få mf i den veckan ungeför. tro mig, hade det i augusti i år

• Aleexii

Haha, jo precis men man blir ju sååå nojjig, och jag har försökt så länge. Är nog darför :)

Okej, tack. Det gör så att jag kan känna mig lite lugnare  Skrattande Ändå känns de så mysko att inte känt nåt mer innan jag fick reda på att jag va gravid, men de är ju olika till olika person. 

Oj, jag beklagar verkligen! Rynkar på näsan Men har läst att de är så många som trott att allt var bra och fortfarande gravida men när dom va VUL så hade de dött för flera veckor sen..  :/  

• petit
    Aleexii skrev 2010-12-12 13:37:54 följande:
    Haha, jo precis men man blir ju sååå nojjig, och jag har försökt så länge. Är nog darför :)

Okej, tack. Det gör så att jag kan känna mig lite lugnare  Skrattande Ändå känns de så mysko att inte känt nåt mer innan jag fick reda på att jag va gravid, men de är ju olika till olika person. 

Oj, jag beklagar verkligen! Rynkar på näsan Men har läst att de är så många som trott att allt var bra och fortfarande gravida men när dom va VUL så hade de dött för flera veckor sen..  :/  
    jag hade blödningar innan mf, ganska länge oxå. fick det ju bekräftat med vul och samma dag fick jag starka menssmärtor. Det blev antagligen nåt fel när hjärtat skulle börja slå i v 5 redan. det är ju ett av de kritiska stadierna. men eftersom du ändå inte känt nåt "fel" heller sen v 5, så tror jag allt att du har en liten tickare där inne, grattis
  • Aleexii

Men gud, va jobbigt att få uppleva något sådant!

Jag hoppas verkligen det och tack!  Skrattande

• Cat79

Jag har mått bra hela min graviditet denna gång och är nu i v 38 :) Man behöver inte må dåligt.

Lycka till!

• solencfo

När jag var gravid hade jag inga symptom alls i början o jag letade efter dem eftersom jag visste att jag var gravid. Men de uteblev, så när som på att jag sov mer än vanligt.
    Men i slutet vart det jobbigt med foglossning o illamående om jag inte åt i tid etc.

Kan säga att du borde vara glad att slippa symptomen, de är ju inte roliga. Passa på o njut.
    Lycka till

Svar på tråden Vecka 8 och inga symptom alls.. orolig