• JohanS78

Föräldralediga i Stockholm/Solna?

Hej!

Är hemma med min 11 månaders son Alfred sedan 5 veckor. Vi har det underbart nästan hela tiden och jag njuter av att tanken på att jag ska vara hemma ända till augusti nästa år då det blir dags för dagis!

Den första tiden har det funnits massor att göra, men nu börjar jag/vi bli lite rastlösa och behöver komma på nya aktiviteter och träffa nya människor! Finns det andra föräldra"lediga" (pappor eller mammor) i Stockholm eller Solna (bor i Frösunda) som har lust att hitta på nåt tillsammans med oss? Det underlättar förstås lite om barnen är ungefär lika gamla (+- 4-5 månader kanske), Alfred är inte superintresserad av långa barnvagnspromenader längre, även om han trivs ok i vagnen så är han mest intresserad av att klättra runt för egen maskin och upptäcka världen!

Hör av er så träffas vi över en kaffe och en burk med barnmat!

Snömoddiga hälsningar från Johan och Alfred!

• Svar på tråden Föräldralediga i Stockholm/Solna?
  • JohanS78

Bumpar upp tråden lite, ingen som är intresserad?

• MKA10

Nog mest mammor som hänger här =) Föreslår att ni tar en tripp till en öppen förskola, brukar finnas en del andra föräldralediga pappor där. Där finns också roliga leksaker, lekkompisar och fika =) Råsundas är trevlig!

• trötta mamma

hej jag heter buffy och bor i globen , jag är ensamstående mamma med 2 barn, en på 2,6 år och en på 10 år, jag söker oxå som dig skriv gärna om du vill ta en fika kanske?

• sevgilim

Hej!
    Nu är ju mina barn lite äldre än ditt, men gillar ändå att träffa andra barn (och föräldrar...) och vi bor också vi norr om stan...

Svar på tråden Föräldralediga i Stockholm/Solna?