• bebisprat

kontinuerliga sparkar under två timmars tid...

Någon annan som haft det? Är gravid med tvillingar och en av dem måste ligga och sparka nedåt hela tiden, jag fattar inte varför den gör så så länge så monotont. Som att den ligger illa o vill sparka sig loss?

Någon som känt så?

• Svar på tråden kontinuerliga sparkar under två timmars tid...
  • bebisprat

Kan ju meddela att det slutat nu iaf

• Dohgon

Hehe. Jag har precis likadant! Sparkar konstant i ett par timmar ibland, och sen kan det vara lugnt hur länge som helst. Funderar på om det kan vara den ena som ligger och spaka rpå den andra så de inte sover någon av dem kanske? Väntar ju också tvillingar

• bebisprat
    Dohgon skrev 2010-12-07 16:58:00 följande:
    Hehe. Jag har precis likadant! Sparkar konstant i ett par timmar ibland, och sen kan det vara lugnt hur länge som helst. Funderar på om det kan vara den ena som ligger och spaka rpå den andra så de inte sover någon av dem kanske? Väntar ju också tvillingar
    Jaha! Intressant. Ja, för så hade jag aldrig när jag väntade ETt barn . Kommer vi sova något inatt då, eller hänga i "inte sovatråden" månne?
  • Dohgon

vi är visst inne på en del samma trådar ^^ Det där med att sova känns överskattat, länge sen man fick en hel natts sömn nu!

• bebisprat
    Dohgon skrev 2010-12-07 22:51:27 följande:
    vi är visst inne på en del samma trådar ^^ Det där med att sova känns överskattat, länge sen man fick en hel natts sömn nu!
    Haha, ja. Man får skaffa concealer. Jag ska till BM i morgon. Alltid något såhär i väntans tider...visst börjar man bli pirrig? Är det dina första barn Dohgon?
  • Dohgon

concealer är nog en bra idé =) jag är ju sjukskriven så jag sover en del under dagarna också, en timme här och en timme där liksom.
    Ja absolut! skitnervös inför förlossning nu! men vi har ju stannat upp det 2 gånger på sjukhuset och en gång hemmifrån än så länge så känns som om det snart är dags här hemma =) Ja det är våra första barn.
    Har du barn sen tidigare?

• bebisprat

Ja, en son på 2 1/2 . Världens finaste .-)

• Zeldorina

Såg att detta var en gammal tråd...men sökte på "sparkat i över två timmar" och fick upp denna. :P
    Väntar tvillingar och de kan verkligen sparka...tror minsann de avlöser varandra det är därför de håller på så länge.

• emmsan123

Kan det vara hicka?

Oskar mars -06, Victor -09 och en till pojk väntas sept -14
Svar på tråden kontinuerliga sparkar under två timmars tid...