• raggarprinsessan

skulle ni skicka ert barn till skolan

om det varit dåligt i magen (lös) dagen innan och gått på toaletten var 15minut (utan att överdriva)??

snabbt svar

japp jag är raggare och är stolt över det besök min blogg www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se
  • Svar på tråden skulle ni skicka ert barn till skolan
  • Rockabilly

Nej, de hade ja absolut inte gjort!

• raggarprinsessan
    Rockabilly skrev 2010-12-05 23:04:41 följande:
    Nej, de hade ja absolut inte gjort!
    tack då blir jag hemma (det är mig det gäller)
    japp jag är raggare och är stolt över det besök min blogg www.raggarprinsessansmatblogg.blogg.se
  • p w

Nej, om det visar sig vara magjsuka så smittar man i 48 timmar efter sista symptomet..
    Bättre safe än sorry!

• raggarprinsessan
    p w skrev 2010-12-05 23:44:08 följande:

Nej, om det visar sig vara magjsuka så smittar man i 48 timmar efter sista symptomet..
    Bättre safe än sorry!

OK jag tackar det var idag söndag jag var dålig har dock inte mått illa eller något bara varit dålig men inte "vattnigt" om vi säger så men jag håller mig hemma
  • p w
    raggarprinsessan skrev 2010-12-06 00:07:45 följande:
    OK jag tackar det var idag söndag jag var dålig har dock inte mått illa eller något bara varit dålig men inte "vattnigt" om vi säger så men jag håller mig hemma
    Det skulle jag med göra :)

Som sagt, man smittar vidare, någon på jobbet blir sjuk och även den kommer tillbaka för tidigt. Då får man det igen osv.. Inte kul!

Krya på dig!
  • raggarprinsessan
    p w skrev 2010-12-06 00:15:54 följande:
    Det skulle jag med göra :)

Som sagt, man smittar vidare, någon på jobbet blir sjuk och även den kommer tillbaka för tidigt. Då får man det igen osv.. Inte kul!

Krya på dig!
    nu är jag sjukanmäld mamma gjorde det när jag sov så idag blir det istället ta det lugnt o städa
  • raggarprinsessan
    Alisa skrev 2010-12-06 09:16:22 följande:
    Nej det skulle jag inte.
    jag (som det gäller) är hemma

tacka alla för rådet stanna hemma jag känner att det är bäst jag också  
  • astro
    raggarprinsessan skrev 2010-12-06 10:10:57 följande:
    jag (som det gäller) är hemma

tacka alla för rådet stanna hemma jag känner att det är bäst jag också  
    Om jag vore du skulle jag överväga att dessutom vara hemma imorgon också, för omgivningens skull

Krya på dig! 
  • raggarprinsessan
    astro skrev 2010-12-06 10:31:32 följande:
    Om jag vore du skulle jag överväga att dessutom vara hemma imorgon också, för omgivningens skull

Krya på dig! 
    har skrivningar till nationellt prov i morrn så vi får se mår jag bra o är OK från mama går jag
  • giftfri

Då begår man ett lagbrott, du får inte vistas på en arbetsplats med en smittsam sjukdom..., så svaret ger sig själv.

• raggarprinsessan
    giftfri skrev 2010-12-06 11:07:59 följande:
    Då begår man ett lagbrott, du får inte vistas på en arbetsplats med en smittsam sjukdom..., så svaret ger sig själv.
    OK tack för den infon
Svar på tråden skulle ni skicka ert barn till skolan