• littlemisstrouble

Vart kan jag köpa en FIN plastgran?

Är på jakt efter en fin plastgran. En som är så lik en vanlig gran som möjligt helst. Alltså inte billighetsgranarna på rusta eller liknande

Har du tips på nätbutik eller vanlig butik med fina plastgranar så tipsa mig gärna

Planering är a och o......
  • Svar på tråden Vart kan jag köpa en FIN plastgran?
  • Linnika

Clas Ohlson har fina gröna granar =)

ღ Pojkvännen ღ
  • villbli4

Vi köpte vår på biltema, den är super fin, 199 kostade den.

• littlemisstrouble
    Linnika skrev 2010-12-05 11:56:44 följande:
    Clas Ohlson har fina gröna granar =)
    inte riktigt en sån jag vill ha men tack för tipset
  • EGON M K L

Ica maxis är skit fina, om det är samma som jag handla för nån år sedan. kosta 199 och är 210cm lång.

• littlemisstrouble

fler tips någon?

det måste ju finnas någonstans där affärer och företag köper sina fina granar.

• cattiwik

Vet inte vart du bor men här i Luleå köpte jag en på växtriket förra året för ca 1500. Det är super fin med kottar. Ser riktift verklig ut. Lite dyr men samtidigt så kan jag ju ha den hur länge som helst.
    Såg en på blomsterlandet i helgen också. Den var den mest verkliga plastgran jag sett men den kostade 2999.

Har du någon blomsteraffär i närheten så kanske dom har.

• littlemisstrouble
    cattiwik skrev 2010-12-05 17:14:37 följande:
    Vet inte vart du bor men här i Luleå köpte jag en på växtriket förra året för ca 1500. Det är super fin med kottar. Ser riktift verklig ut. Lite dyr men samtidigt så kan jag ju ha den hur länge som helst.
    Såg en på blomsterlandet i helgen också. Den var den mest verkliga plastgran jag sett men den kostade 2999.

Har du någon blomsteraffär i närheten så kanske dom har.
    ah det måste jag kolla upp. tack för tipset
  • cattiwik

vaxtriketlulea.blogspot.com/

Här finns en bild på den jag köpte på växtriket, men man ser ju inte så bra. Den ser riktigt verklighetstrogen ut.
    Det går ju att höra med dom om den säljs någon annanstans i landet

• littlemisstrouble
    cattiwik skrev 2010-12-05 17:19:45 följande:
    vaxtriketlulea.blogspot.com/

Här finns en bild på den jag köpte på växtriket, men man ser ju inte så bra. Den ser riktigt verklighetstrogen ut.
    Det går ju att höra med dom om den säljs någon annanstans i landet
    den ser bättre ut ja än de billiga granarna. tycker man kan lägga lite pengar på att få en fin gran, man kan ju ha den ett par år sen
  • littlemisstrouble

nu har jag ett tips att söka vidare på men kom gärna med fler du som vet med dig att du har sett en finer gran någonstans

• Sörman

Det finns väldigt fina på elgiganten faktiskt

• Natashi

Hornbach har jättefina köpte vår för 499 den är bred hög och väldigt tät urbra:)

• littlemisstrouble

Har hittat DEN granen. DIMODA har granar som ser ut som om dom har äkta barr och är supefina. 995kr på kampanj annars dubbelt så mycket. nu står den här hemma och ska pyntas sen love it

• Christer 473

Hittade en jättefin plastgran på nätet. Dyr, men snygg och lätt att montera (tar 5 minuter). Ett företag som heter Wexter och är specailister på plastgranar mm.

• FrökenY

På Hornbach har de fina plastgranar, köpte en snygg men smakar det så kostar det, 900 kr.

Svar på tråden Vart kan jag köpa en FIN plastgran?