Flum-dum ? eller dum-dum??
jag tycker det är lite skoj att vi flummare alltid är så utskällde, om man läser igenom trådar efter trådar här , så är det ganska tydligt vem som röker på o vem som inte gör det.
Inte för att nån låter dummare än andra men för att det verkar som att flummaren använder ett roligare o mer underhållande språk.
Nu menar jag inte slang, men att det är nyanserad o roligt att läsa. Dom drar parallellar som jag faktiskt inte hade tänkt på förut o på ett riktigt roligt sätt, Dom är liksom inte så "torra" i sitt utlåtande.
På nått sätt betyder det för mig att dom är väldigt openminded.
Jag menar man är inte smart bara för att man kan en massa fina ord o fakta..
man är smart om man lyckas sätta det ihop så andra tycker det är interessant (oberoende ämnet)
JA jag är flummare, NEJ skulle inte villa mina unger rökte på, men inte heller drack kaffe, snusade, rökte cigg, drack alkohol eller nånting som skadar dom överhuvudtaget!!
Men openminded som jag är inser jag fakta o vägrar va en kontrollerande trångsynt moral tant...
jag är född o uppväxt i danmark, o det är ganska tydligt att vi har ett helt annat syn på CB.
i dagens läge är jag 31 bast o dom har nu tagit reda på att jag har ADHD...
jag har aldrig varit medicinerad, trots detta har jag gått ur skolan med bra betyg, jag pratar 6 språk.
har uppfostrat 3 barn .. snart fyra..
dom äldsta är bäst i klassen, trots svenska inte är deras modersmål bla..
jag får alltid beröm för mina fina barn o att dom är så snälla o tänker på andra..
jag har ett bra jobb vart jag tjänar bra.
jag har det sjukaste bra sexlivet...
en man jag älskar!! o han älskar mig!!
jag mår bra med mig själv.. är inte överviktig trots fyra barn o den minsta tre en halv månad..
JAG anser att jag är en bättre person än alla stressad människor som springer på krogen varje helg o får utlöp för sin vardagliga stress genom att supa skallan i bitar o stampa varan till döds....
jag går en sväng i skogen med hunden o röker en fet!!
jag prägler inte min omgivning o jag mår bra...
ska vi inte bara bli eninga om att vi är oeninga?
man kan ju inte heller omvända en flata/bög till hetro eller hur??
jag uppmuntra bestämt ingen att röka med denna tråd.. jag efterlysar bara tolerance inom området....
utan torra fakta o bråk...
ps stavfelen är inte för att jag har flummat bort min hjärna men för att jag är dansk..