• Axistra

Föräldrar i Boråstrakten?

Går hemma med mina två pojkar på nästan 7 månader och 2½ år och börjar sakta men säkert förlora förståndet. Jag behöver vuxet sällskap och det pronto! Hade hoppats på att hitta lite andra föräldrar runt Borås trakten som är hemma om dagarna.

Kanske kan man träffas på öppna förskolan på Kristineberg eller kanske ta en fika hemma hos någon? Här finns det plats för några stycken. :)

• Svar på tråden Föräldrar i Boråstrakten?
  • winniemoo

Hej! Här har du en mamma som är i desperat behöv av sällskap!! Bor i vårgårda me min son på snart 1 år :)

• Lila2

oj,oj, d e nästan så jag kunde ha skrivit d själv :)
    E nyinflyttad till borås, föräldraledig m bebis på 8 mån samt en 3åring som inte börjat förskola här än, o börjar bli riktigt svårt o aktivera alla här hemma..  Är du fortfarande föräldraledig?

• winniemoo

ja jag är fortafrande hemma, vi fick precis reda på att jag har en liten bulle till i ugnen så jag är nog hemma ett bra tag :)

• sassa1987

Hej, har en dotter på snart 7 månader så det passar ju bra när du också har en på 7 månader.
    Jag söker lite vänner då mina gamla slutat höra av sig på sistone (antagligen på grund utav att man nu har barn). Hör av dig om du har lust att träffas så våra barn kan leka tillsammans medan i kan samtala :)

Mvh Sandra

Svar på tråden Föräldrar i Boråstrakten?