Hinnrester!?
Fick barn för 2 veckor sen, den första veckan blödde jag mycke men sen minskade det och var mer som blodblandade flytningar, men nu de senaste dagarna har jag börjat blöda igen och idag efter duschen så kom det en lång grej ur mej. Trodde först att de var en stor seg blodklump men när jag kollade så såg det ut som nån slags rosa/lila hinna. Var tvungen att kolla närmre på de för att se vad det var å nog var de nån hinna för den gick lixom att dra isär så man såg tydligt att det var nån slags hinna, när man drog isär den blev hinnan genomskinlig. Ursäkta infot...
Men iaf så ringde jag bb å pratade med en barnmorska å hon tyckte att nån skulle kolla på mej idag, hon ville att jag skulle försöka få tag i min bm å be henne kolla för hinnrester ska man ju inte ha kvar, plus att avslaget luktar lite illa.
Men jag fick inte tag i min bm, men det borde väl inte vara nån fara att vänta tills på måndag? Om det hade blivit nån infektion av de så hade jag ju haft feber å jätte ont?
En sak jag tyckte va konstig var att barnmorskan kollade i min journal och där stog det att hinnorna var fullständiga, alltså hela efter förlossningen. Hur kan jag då ha hinnor kvar? Och ja jag är SÄKER på att de va en hinna, gick inte att ta fel där inte...