Har du någon gång kört bil efter du druckit alkohol?
Alltså druckit så mycket så du har haft för hög promille (0,2). Inte bara en lättöl eller så.
Alltså druckit så mycket så du har haft för hög promille (0,2). Inte bara en lättöl eller så.
Aldrig, skulle inte våga. Men vet ju faktiskt aldrig hur "nykter" man är efter något glas.
gud nej, aldrig.
Ja, två gånger när jag var runt 20.
Rejält packad var jag båda gångerna.
Så jävla idiotiskt så det finns inte.
Har ingen förklaring annat än att jag var ung och dum i huvudet.
Som tur var hände inget i allafall.
Jag svarade "nja...", det har nog hänt att jag kört bil lite för tidigt dagen efter en fest. Jag har i och för sig ingen koll på hur påverkad man är/känner sig vid 0.2 promille, jag bara gissar.
Nej aldrig.
Nej, inte annat än att jag flyttat bilen på en gårdsplan efter ett par öl.
Nej Aldrig! Men man vet ju inte säkert dagen efter om all alkohol gått ur kroppen på förmiddagen eller inte när man kör bil.
Ja, 2 ggr när jag var ung, 16-17 år. Idiotiskt.
Nej - och jag är riktigt glad att jag tryckt in det i ryggmärgen, så oavsett hur mycket tokiga saker jag hittat på i övrigt på fyllan, så skulle jag ALDRIG sätta mig bakom ratten.
Ja, en gång. Så jävla korkat. Hade varit på fest och fick för mig att ta en sväng ner till stan för att köpa mat, det tar ca 3 minuter att köra. (var för lat och trött för att gå) Hade inte druckit mycket, kanske tre, fyra öl utslaget på ganska många timmar...men jag var likt förbannat berusad.
Som tur var så gick det bara fint, maten satt som en smäck och jag lovade mig själv att aldrig göra om det.
Det som var mest korkat med det hela var att jag tidigare på kvällen bråkat som fan med en kille jag träffade lite för att han och hans kompis var ute och körde minimotorcyklar på fyllan. Skällde ut han och kompisen efter noter. Tror det var lite den händelsen som gjorde att jag körde senare..."kan han så kan minsann jag"-trotset kom fram. Innan denna kvällen hade jag aldrig ens tänkt tanken.
Kommer hur som helst aldrig att hända igen.