• orakad balle med tallbarrsdoft

vilken hästras?

Någon som vet vilken hästras detta är?
    Mest nyfikenhet då jag har en dålig vana att vilja veta allt och lite till på det jag ser/läser
    Funderar på om de är en Noriker ? 

">

I´m not mean, I just hate stupid people!
  • Svar på tråden vilken hästras?
  • mona83

En jäkla fin häst var det. Var bara tvungen att skriva det fast det inte var riktigt vad du undrade över

L.O.V.E
  • Loup Garou

Jo det kan inte vara en shire, Där stog ju en tinker bland de andra men denna var ju inte en typiskt tinker funderar på om det inte ändån kan ha varit det. Tinkrarna finns ju iaf varierande storlekar. Men känns inte riktigt rätt iaf! nu önskar jag att jag visste var min rasbok fanns någon form av draghäst måste det väl iaf vara.

Liam vår sötnöt ~2009-07-14~ 10 dagar innan beräknat
  • mona83
    Loup Garou skrev 2010-11-21 22:43:51 följande:
    Jo det kan inte vara en shire, Där stog ju en tinker bland de andra men denna var ju inte en typiskt tinker funderar på om det inte ändån kan ha varit det. Tinkrarna finns ju iaf varierande storlekar. Men känns inte riktigt rätt iaf! nu önskar jag att jag visste var min rasbok fanns någon form av draghäst måste det väl iaf vara.
    Men Tinker är dom inte alltid skäckar?
    L.O.V.E
  • tamate
    mona83 skrev 2010-11-21 22:49:14 följande:
    Men Tinker är dom inte alltid skäckar?
    nej men det er vanligaste fergen
  • mona83
    tamate skrev 2010-11-21 22:51:40 följande:
    nej men det er vanligaste fergen
    För det var nån som sa att dom alltid är det... Men då vet jag
    L.O.V.E
  • Cartier

Inte en aning, men GOD DAMN jag vill HAAA!!! hahaha

den är för liten för att vara shire.... skulle snarare gissa på ardenner i såna fall.

• Lathundarna

Skulle tippa på noriker, alldeles för liten för att vara shire och kan inte riktigt se det där karaktäristiska med tinkern.

Svar på tråden vilken hästras?