• psyko II

Vilken stil?

Jag måste byta stil!! Men jag är askass på mode/kläder osv
    Jag sätter inte ut nån bild för det är inte utseendet jag vill visa!

Lite beskrivning av mig:

41 år (enl. andra ser jag ut som runt 30, Brukar tas som storasyster åt min dotter som är 23)
    brunt långt hår med ljusa slingor ( har mörkbrunt annars)
    Melerad ögonfärg
    Lite mörkare hudton (Inte mörk, utan liite brunare än medel)
    163 lång/kort
    53/54 kg

Jag har ett rätt tufft yttre, jag sminkar mig inte, jag åker snowboard, jag har 6 barn + 2 barnbarn. Min stil i dag är jeans och tröja JÄMT. Jag, dottern på 23 + dottern på 14 har i princip samma klädstil så vi byter kläder hej vilt, skillnaden är att dom klär sig även sportigt.

Jag vill inte se ut som en ungdom, jag vill ha en mognare stil men ändå inte tantig.
    Jag vill göra en helrenovering, klippa håret, fixa i ordning mig och börja tänka på mig själv lite ;)

Kan ni ge mig lite tips, länka till sidor/bilder osv
    Har jag glömt nått får ni gärna fråga.

• Svar på tråden Vilken stil?
  • psyko II

Tack  :))
    kavaj grejen är lite för sofistikerat för mig, ser lite för fin ut.
    Jag är rätt alldaglig och vill inte dra till mig för mycket blickar, men byxorna från cellbes var helt ok
    Jag är inte för gammal för dom då?

• EJAW

Något i den här stilen tycker jag! Glad
    (¯`°?.¸ ღ Ella ღ ¸.?°´¯)
  • Anksan
    psyko II skrev 2010-11-21 19:39:54 följande:
    Det va också snyggt Men priset! FörvånadSkrattande
    haha ja. Men jag menar ju stilen på jackan. Inte exakt den kanske :D Finns många snygga liknande jackor. men just denna hade snygg top till som visade lite mer helhet. =)
  • EJAW
    psyko II skrev 2010-11-21 19:38:03 följande:
    Snyggt!  :)
    vart finns dom kläderna?
    Allt är från H&M Glad
    (¯`°?.¸ ღ Ella ღ ¸.?°´¯)
  • psyko II
    Anksan skrev 2010-11-21 19:45:57 följande:
    haha ja. Men jag menar ju stilen på jackan. Inte exakt den kanske :D Finns många snygga liknande jackor. men just denna hade snygg top till som visade lite mer helhet. =)
    hahaha ja det e sant, men jag e lite rädd för att se för uppsnofsad/tillgjord ut
    Kan ju tillägga att jag har lite snevriden bild på detta med att bry sig om sitt utseende, för mig är det fult och själviskt, men jag jobbar på det :D

Får ofta komplimanger för mitt utseende. Anses av de flesta som snygg fast jag inte bryr mig om att göra mig "fin"  om det nu har nån betydelse. Bara en liten vink om hur jag är som person.
  • psyko II
    EJAW skrev 2010-11-21 19:46:47 följande:
    Allt är från H&M Glad
    ahh vad kul då är det inga hutlösa priser i allafall. Ska ta en tur till H&M och kolla för dom kläderna gillade jag :)
  • EJAW

Här är ett annat förslag i fall du nu gillar att gå i jeans Glad (allt är från H&M)
    (¯`°?.¸ ღ Ella ღ ¸.?°´¯)
  • psyko II

hmm undrar om du bor i närheten, skulle verkligen behöva en stylist Skrattande

• EJAW

Hahaha.. nu blev jag allt lite generad SkämsGlad

(¯`°?.¸ ღ Ella ღ ¸.?°´¯)
  • psyko II

nedå, behöver verkligen inte bli generad, du verkar ha väldigt bra smak!

Jag har svårt för att passa i hop saker, köper typ en tröja som jag tycker är snygg i en färg på ett ställe. Sen köper jag byxor som är snygga på nått annat ställe, men det passar aldrig i hop hahaha
    lager på lager kläder fattar jag inte hur man ser vad som passar. Kan va riktigt snyggt i ett skyltfönster men på mig ser det ut som nått jag hafsat i hop bara.

Svar på tråden Vilken stil?