• Chan2

Ännu en Provera tråd...

...som säkert redan finns men som jag ej hittar.

Jag vill bara ha råd från er på min historia.

Den 8/11 tog jag min första Provera tablett efter att ha haft blödningar i ngn veckas tid, slutade då blöda efter 3-4 dagar allt frid och fröjd trodde jag. Men så fort blödningen är borta så vill jag ju mysa med min sambo så vi hade sex söndagen den 14/11 och efter det så började blödningarna om igen, SUCK Gråter
    Fortsatte ändå med Provera tabletterna fram tills dag 10 som min lkare ordinerat mig dom, men jag blöder ju lite fortfarande...

Vad tror ni om detta ? Vad bör jag göra? Vänta på en normal menstruation eller jaga läkaren igen?

Tacksam för era tips och råd {#emotions_dlg.flower}

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-11-19 14:28
    Kanske ska tillägga att jag ej fått prognosen PCO trots att jag varit på VUL. Tråden hamnade under PCO tror jag ändå... jag kan ju dock ha de ändå.

• Svar på tråden Ännu en Provera tråd...
  • Pandamamma79

Mensen du har nu är väl då den första "kontrollerade" mensen som kommit. Nästa mens borde komma en cykel efter den du har nu. En provera mens kan nog se lite annorlunda ut än ens egen vanliga

• jbo

Jag skulle jaga läkaren, hade själv inga blödningar under dagarna jag åt provera.

• misty02

jag började blöda lite dag 8. bllöder fortfarande nu , inne i 3:e veckan :(

• rky

jag blödde när jag började min provera kur, men det slutade efter 2 dagar, så jag skulle nog jaga upp läkaren, även om jag inte tror att det är något fel, men det kan kännas tryggare när man vet...
     ,em det kostigaste med min proverakur är att jag tog sista tabletten i fredags men mensen har inte kommit än, när jag äter primolut brukar det ta 2 dagar... 

Svar på tråden Ännu en Provera tråd...