• vanligmänniska

Pergo

Väntan, väntan, väntan..

Denna ständiga väntan. På tider, på svar, på undersökningar, på remisser och sen när man trodde det var klart så får man vänta ännu mer på själva LM, Pergotime.
    Någon mer som väntar, eller som har ett helt lager hemma till förfogande?

:D

• Svar på tråden Pergo
  • MiScHoOo

jag har två behandlingar hemma eftersom förra gången i sep ville jag ha en behanding och medicinen fanns inte så jag beställde två behandlingar, nu är mensen konstigt och har gått över några dagar så jag har inte kunnat ta dessa tabletter, men hur som helst skulle jag hämta hem primolut-nor och bad om att beställa yttliggare en behandling... När jag har fått min mens och jag ska bli gravid ska jag styra när, inte apoteket Flört

• vanligmänniska

Okej! Skönt att ha de hemma när det väl är dags.
     Har du ätit Pergo tidigare? Eller blir det första gången nu?

• MiScHoOo
    vanligmänniska skrev 2010-11-19 10:38:10 följande:
    Okej! Skönt att ha de hemma när det väl är dags.
     Har du ätit Pergo tidigare? Eller blir det första gången nu?
    nej har blivit gravid med mina alla änglabarn med dem
  • vanligmänniska

Okej. Kikade lite i din blogg så nu förstår jag.
    Får man fråga vad som hände med dem?

• MiScHoOo

svag livmordetapp, den längsta stannade kvar till v 20 med hjälp av ett vanligt cerklage, har ny abdominell cerklage, har inte blivit gravid än eftersom jag gjorde en skrapning i aug. bandet kom i sep. tog bort gallan i okt. så när jag får mens ska jag försöka bli gravid igen. hur länge har du kämpat för att bli graviid

• Yrja M

Det finns folk i andra trådar som har serpafarlager hemma ;)

• vanligmänniska

Tack, men jag tror jag inte vågar testa andra än de som de svenska apoteken köper in. Jag vet att de skall vara motsvarande varandra, men tänker vänta ut Pergon. Tack ändå!

• Yrja M

Ok, hoppas att de får in dem snart då så att du inte behöver vänta så länge :)

Svar på tråden Pergo