• Anonym (Vad)

Han luktade tjejparfym

Igår när min sambo kom hem från jobbet så luktade hans händer jätte starkt av en tjejparfym (som inte var min). Han påstår att han inte pratat med eller träffat en tjej under hela dagen (ja utom mig då). Hur kan han då lukta tjejparfym? Han påstod att det kunde komma ur luften för tjejer med stark parfym jobbar där (på en annan avdelning). Men varför har det då bara fastnat på händerna?
    Vad tror ni?

• Svar på tråden Han luktade tjejparfym
  • Anonym (Loloo)

Kanske har han tvättat händerna med en starkt luktande tvål? Men jag håller med om att det verkar misstänkt.

• Anonym (Vad)

På jobbet har de en sådan neutral tvål, utan parfym. Han sa att han blev ledsen för att jag misstänker honom. Men och andra sidan har han svikit mitt förtroende förr (inte varit direkt otrogen, men hållt saker hemliga för mig, och ljugit för mig om saker som sårat mig mycket och det har satt spår i tilliten för mig)

• Anonym (Antingen eller)

Han är otrogen! Eller så använder han själv tjejparfym. Antingen eller!

• Saddi

Kanske varit och kollat på parfym åt dig som en överraskning? Tungan ute

• Anonym (Vad)

Jag har svårt att tänka mig att han anväder tjejparfym, han är verkligen inte den typen. Han sa också att ''jag känner ingen tjejparfym'':O alltså jag behövde inte ens lukta direkt på hans fingrar, utan det stank bara jag satt bredvid!!

• Anonym (Vad)

Njae tror inte det, han gör aldrig sådant för mig, dessutom kan han inte vara i parfymaffärer ens. Känslig:P

• seejtaan
    Anonym (Vad) skrev 2010-11-17 20:14:19 följande:
    På jobbet har de en sådan neutral tvål, utan parfym. Han sa att han blev ledsen för att jag misstänker honom. Men och andra sidan har han svikit mitt förtroende förr (inte varit direkt otrogen, men hållt saker hemliga för mig, och ljugit för mig om saker som sårat mig mycket och det har satt spår i tilliten för mig)
    haha för det har du kollat upp vad jobbet har för tvål? :S

snacka om paranoid människa. lycka till med framtida försök till förhållanden.
  • Anonym (Vad)

Alltså jag har inte kollat upp vad dom har för tvål.

• Habbi

Han kanske har tvättat händerna med en tvål som luktar mycket, eller så kanske han har varit och letat efter en parfym till dig och har sprutat med massa parfymer.. ;)

Svar på tråden Han luktade tjejparfym