Är det för bra för att vara sant?!
Fick 8 okt + på stickan, men lyckan blev kortvarig, redan den 16 började jag blöda. Den 18:E okt var jag på gyn och kollade samt mätte hcg pga två utomkvedes jag haft tidigare. (Har även haft två mf innan). Genom vul konstaterades att ingenting fanns i livmodern, inga tecken på grav och hcg mätte lägre än 1. Så gissningsvis var det ett ägg som aldrig riktigt fäst ordentligt. Nåväl. Efter det så har jag varit ganska låg, 5 missfall känns tungt och jag vill gärna få ett syskon till min son som är född 08. Har gått och väntat på mensen och tänkte att om man räknar missfallet som senaste mensen så bordeden ha kommit i lördags. Men så tänkte jag att den kan ju bli förskjuten osv efter mf, så tänkte inte så mkt mer på det. I går kände jag att det gjorde aj aj i tuttarna, och det kändes som för några veckor sedan. Idag smet jag in på apoteket på lunchen och köpte ett test för skojs skull. Hann inte mer än pinka på det innan ett stort fett plus kommit upp!! Helt galet! Ringde direkt till gyn för att fråga om det kunde vara spår av den tidigare graviditeten som gjorde att det visade positivt. Men hon menade att eftersom hcg hade varit under 1 så var det utom alla tvivel en ny graviditet. Det känns verkligen helt sjuk!!
Vad tror ni?? När jag testade plus på förra så var det hela tiden svaga svaga streck, även några dagar efter bim. Denna gång blev det starkt direkt!! Inte är det väl den förra graviditetn som spökar ännu?