• anka22

Hopp för er som har svårt att bli med barn!

Hej!
    För ca ett år sen satt jag här på familjeliv, jag och min sambo hade svårt att bli med barn och jag läste ett inlägg som en tjej gjort här, de hade haft svårt att bli med barn och genom gått mycket men sedan blev hon gravid och var så glad och ville berätta för alla att det kan funka! de gav iallafall mej tro om att de finns hopp för oss alla =)

OCH nu är det jag som sitter här och skriver! Glad vi försökte i nästan 2 år och har gått igenom mååånga jobbiga stunder och många läkar besök, behandlingar, test mm och nu i sommras blev jag gravid! trodde aldrig det skulle bli nått men det blev det! vet inte riktigt varför det tog sig helt plötsligt, finns ingen riktig förklaring säger läkarna men kan vara "spolningen" jag fick göra men det tog sig!
    SÅ alla där ute, de finns hopp! de finns mycket bra hjälp man kan få!
    Håller tummarna för er alla!

• Svar på tråden Hopp för er som har svårt att bli med barn!
  • ekke

allt pepp man kan få är bra :) Grattis till pyret i magen.

Tyvärr hjälpte inte min spolning oss.  men hoppet är det sista som överger en

• Lyxmamma

Stort grattis!! Vad roligt för er!!! Jag tror att tankens kraft är enorm och din inställning hjälpte er nog på traven. Om inte annat så gav det er hopp och gjorde att ni försökte och försökte och till slut lyckades! Hoppas allt går bra för er! Kram

• ElinaNikki

Fick själv ett pluss idag!!! Månaden innan IVF, genom insemination. Är världens lyckligaste!!!!!

• Alvina01

Åh vad härligt för er!
    Stort grattis !!

• majsanna

Håller med! Ge inte upp. Efter tre år och fyra ivf-behandlingar är jag nu gravid i vecka 9. Lång väg kvar, men jag njuter så mycket det bara går.

Kämpa på allihopa! 

• anka22
    majsanna skrev 2011-03-04 15:39:22 följande:
    Håller med! Ge inte upp. Efter tre år och fyra ivf-behandlingar är jag nu gravid i vecka 9. Lång väg kvar, men jag njuter så mycket det bara går.

Kämpa på allihopa! 
    GRATTIS!! vad glad jag blir för eran skull Skrattande
Svar på tråden Hopp för er som har svårt att bli med barn!