Jag har gjort under armarna och betalade 3000 för 6 ggr. Vart en period på nästan ett år som det går ca 6-8 veckor emellan. Dom säger att när man får barn och ammar så kan det bli "förstört" och komma tillbaka. Jag har fått tillbaka lite hår men det är inte alls så "mycket" som innan. Hade väl normal växt innan och nu är det lite. Mer som "fjun" behöver inte alls raka det så ofta. Skönt o slippa tänka på sommaren att man måste raka sej under armarna varje dag för att det ska se fint ut. Det kändes som sagt lite just när han tryckte på knappen för lasern nådde, de brändes lite typ. Men gick lika snabbt över igen. Skulle oxå vilja göra bikini linjen och benen, tänk va skönt och slippa raka benen nångång haha. Nackdelen är att man måste ha ganska mörkt hår för att det ska funka allra bäst, ju mörkare desto bättre tar det. Jag hade på gränsen under armarna. Men boka en tid för att prata med dom så kan dom ju svara på dina frågor. Dom sa till mig att man ofta behöver 6 ggr för att det är olika faser håret växer i, men efter redan 2 ggr märker man skillnad och många slutar då och tror att dom inte behöver fler och sen kommer dom tillbaka och klagar på att det inte funkade, men det är för att man inte fullföljer heeela prosessen.