Prematurföräldrar i Göteborg/Kungälv
Hej.
Några fler som är prematurföräldrar som har lust att ses eller prata erfarenheter här på familjeliv.
Fick en dotter i v 28+3. Befinner oss ff på sjukhus.
Hej.
Några fler som är prematurföräldrar som har lust att ses eller prata erfarenheter här på familjeliv.
Fick en dotter i v 28+3. Befinner oss ff på sjukhus.
Hejhej, jag bor i Borås ( en bit ifrån gbg ) och har en liten son på en och en halv månad. han föddes i vecka 28+5 och vägde 1365g och var 38 lång. Han har äntligen fått komma hem efter en månad ungefär på neonatal på borås lasarett (nio dagar har han varit hemma nu). Grattis till din dotter, hur mår hon?
Hej.
Tack, hon mår ganska ok nu. Är ff inskrivna på sjukhus men har permissioner så att vi kan vara hemma lite, och detär otroligt skönt. Vad skönt för er att vara hemma. Grattis till sonen, är det ditt första barn?
Hej! Heter Sandra, fick tvillingar i v24+4 för 15 månadersedan.
Bor dock i Uddevalla.
Kram!
Hejsan!
Fick en pojk i december förra året i v32. Bor på Tjörn. Hoppas att ni snart får komma hem för gott. Jag har aldrig längtat hem så mycket som den månaden vi låg på sjukhus, Ändå var våran sjukhusvistelse kort jämnfört med många andra prematurer.
Hej!
Har en tjej född i v 28+4. Vårdades i fem veckor på 316 och därefter fyra veckor på 210.
Vi bor i Göteborg.
Nu är min dotter väldigt mycket äldre än din dotter, snart två år.
Hej hej=)
Födde mina tvillingpojkar i v30+1 på östra, låg 1,5 dag på 316 sen fyra veckor på 210 Mölndal, vi bor dock i Kungsbacka annars...
Nu på fredag blir pojkarna 15månader=)
'
Hur stor/liten var din tös när hon kom o hur är hon nu? går allt bra? inga komplikationer?
Hej SaJo81.
Hon vägde 1130 när hon föddes. Vi är ff på Östra. Opererade magen senast igår för tredje gången, men hon mår ok som tur är.