Var laga trasig dragkedja i Göteborg, billigt?
Jag köpte en skötväska via Blocket för någon vecka sedan, och jag har nu upptäckt att en dragkedja till ett fack inte fungerar ordentligt. Själva delen man drar i sitter som den ska, men trots det så stängs inte dragkedjan. Svårt att förklara, men jag hoppas att ni förstår.
Jag anser att jag får skylla mig själv som inte noga undersökte väskan när jag köpte den, även om det känns trist, och vill nu mest bara hitta en billig lösning på problemet. Väskan i sig var dyr och jag vill inte lägga ut hundratals kronor på att fixa dragkedjan.
Jag skulle uppskatta om någon har tips på var i Göteborg man skulle kunna gå och få det här fixat. Jag har googlat och sökt på Eniro, men de prislistor jag får fram gäller oftast byte av hela dragkedjan (på jackor och liknande) och kostar flera hundra kronor. Behöver man verkligen byta ut hela kedjan när bara själva drag-grejjan "glappar"?
Någon som vet något? Alla tips mottages tacksamt, men jag vill helt undvika lösningar som betyder åverkan på väskan i form av sprättning o. dyl. Dyr jäkla märkesväska, där fick jag för att jag ville ha en sån. :P