• simonsmammiz

vad var det?

jag fick barn för 6 dagar sen o har blött ganska så mkt .. inte sjöar men konstant helt röd binda lixom.... o i dag på dag 6 kom det ut någonting som såg ut som en halv dl mörk vinbärsgele... e de normalt, dom har ju sagt på bb att ja ska hålla koll efter mkt dålig lukt o ovanliga avslag mm har ju ingen feber men undrar om detta som kom  ut i dag e normalt eller om jag ska ringa bb.. mkt tacksam för svar !

• Svar på tråden vad var det?
  • xXMaLoXx

Låter normalt. Så länge det inte luktar riktigt illa (lite illa luktar det ju vanligtvis), du har ont eller feber så är det nog inget att oroa sig. Jag hade iof det ömt i buken, men man känner nog om det inte är som det ska. Feber kommer ju dessutom som ett brev på posten om man åker på en infektion.

Är du väldigt orolig så ring och rådfråga, men för mig låter det normalt. Jag kunde få klumpar lite då och då, det är som skrivet här ovan, lite beroende på hur mycket man rört sig os v.

www.hecate.se Theo 100111 <3
  • Vågen80
    xXMaLoXx skrev 2010-11-08 14:58:14 följande:
    Låter normalt. Så länge det inte luktar riktigt illa (lite illa luktar det ju vanligtvis), du har ont eller feber så är det nog inget att oroa sig. Jag hade iof det ömt i buken, men man känner nog om det inte är som det ska. Feber kommer ju dessutom som ett brev på posten om man åker på en infektion.

Är du väldigt orolig så ring och rådfråga, men för mig låter det normalt. Jag kunde få klumpar lite då och då, det är som skrivet här ovan, lite beroende på hur mycket man rört sig os v.
    Håller med
  • frwi

fick samma på bb och frågade sköterskan,, bara koagulerat blod som tidigarfe har sagt inget att oroa sig för

Svar på tråden vad var det?