• Majmamma08

Söker nya vänner söder om Sthlm...

Är i och för sig inte hemma med barnen längre - men var svårt att hitta någon vettig kategori att lägga denna förfrågan i...

Jag är en 36-årig tjej med man och två barn (dotter 2½ och son 14 månader)...men sedan barnen kom har jag tappat kontakten med de flesta av mina tidigare kompisar...ganska naturligt egentligen eftersom familjen tar den mesta av tiden numera - men nu vill jag komma i kontakt med andra som känner som jag...VILL kunna träffas efter jobbet nån gång då och då och snacka lite skit, skratta, gråta...kanske gå på bio? Träna?...you name it!...Är du i samma sits som mej? Hör av dej! :)

• Svar på tråden Söker nya vänner söder om Sthlm...
  • nilsmamma

Känner igen mig i det du skriver och är sugen på att komma ut lite mer!  Jag är också en 36-årig tvåbarnsmamma (son 4 år och dotter 1 år) och bor i söderförort. Just nu jobbar jag, men i januari kommer jag att vara f-ledig igen tills dottern (förhoppningsvis) får dagisplats i april.

Jag tränar på Friskis vid Hornstull. Skulle jättegärna gå på bio eller bara ta en fika. Hör gärna av dig!

Svar på tråden Söker nya vänner söder om Sthlm...