• Hopefully01

pcoare får pojkar eller`?

hej tänkte bara höra om det finns ett samband mellan att man har pco och får pojkar? ngn som har flickor och pco=

• Svar på tråden pcoare får pojkar eller`?
  • Nyfiken gul

Min mamma har pco och fick två barn - flicka och pojke

Jag har pco och har triss i pojkar - har även tre missfall och en abort bakom mig och jag vet tyvärr inte könen....

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • natkom

Har aldrig hört detta mycket intressant, jag har 2 killar Förvånad

• Cynara

Eftersom barnets kön bestäms av vilken spermie som befruktar ägget så har jag svårt att se något samband. Men det kan vara jag som är dum och nån här kanske kan förklara Flört

• Titrania

Tänkte detsamma som dig Cynara, så tror inte du är dum

Kvinnan har bara X-celler, mannen har X och Y.

X+X = Flicka
    X+Y = Pojke

• TvåTill

Pco are med en tjej och ett tvillingpar där det är en av varje

• Janssonkatten

har en flicka. däremot har jag hört att personer med många missfall (som mig själv) lättare får flickorna att överleva :) altså, fler flickor i sånna fall. Om det stämmer eller inte, vet inte säkert.

• Treasures

Har PCO's och en flicka! Tror inte det har nåt samband alls...

~ ~ Alva 09-11-01 ~ ~
  • Irmeline
    Cynara skrev 2010-11-03 19:23:05 följande:
    Eftersom barnets kön bestäms av vilken spermie som befruktar ägget så har jag svårt att se något samband. Men det kan vara jag som är dum och nån här kanske kan förklara Flört
    Vissa kvinnor stöter bort barn av ena sorten, därför som et inte enbart beror av mannen vilket kön det blir.
    Undrar om det är därför vissa par inte kan få barn ihop men med andra. Han har mest Y-spermier och hon stöter bort killfoster tex..
Svar på tråden pcoare får pojkar eller`?