Någon som genomgått MF-utredning?
Nu har vi fått ett tredje mf på 6 månader och dagarna känns ganska tunga just nu, men vi tänker inte ge upp för någongång måste det ju bara gå vägen.
Nu ska vi iallafall få genomgå en mf-utredning, men tyvärr så har vi inte fått någon tid förrän i mitten av februari och det är nästan 4 månader dit...
Nu undrar jag om någon annan här har genomgått en mf-utredning. Var det värt det? Fick ni veta vad som var fel och har ni lyckats behålla en graviditet efteråt?
Jag vet och förstår att man inte kan hindra missfall, men jag tror inte på att det alltid är fel på fostret. I mitt fall misstänker jag att något går snett när ägget ska fästa eller när moderkakan eller navelsträngen ska fästa. Jag har hört att små blodproppar kan ställa till det och att man kan behandlas med blodförtunnande eller propplösande.
Någon som hört det innan eller fått den diagnosen vid en mf-utredning?
Det har nu gått så långt att jag funderar på att börja äta alla möjliga extra vitaminer och dricka ett litet glas vin varannan dag i hopp om att det ska hjälpa, men jag förstår ju att det säkert skulle vara menlöst. Är ju bara så hopplöst ledsen och vill ju så gärna få fullfölja en graviditet.
Tacksam för alla svar!