Behöver gifta män krydda`?
Ikväll var det närmsta jag var att vara med en gift man. Visste inte om det från början. Han var bara en sån där man verkligen ser. Han kom fram o pratade när jag skulle fara. Visade sig han skulle åt samma håll som mig o hade skjuts (erbjöd mig att följa).
Visade sig han var gift sen många år men väldigt charmig, snygg och kramig. Nå väl i skjutsen så började han stryka mitt ben från knäet uppåt. Jeexzz. Jag som är väldigt nära ÄL var ju inte helt oberörd och protesterade väl inte sådär jättemycket precis. Men jag har väl kanske gränser iaf.
Det var inte så lång resa (som turl var kanske). Han hade en sådan utstrålining att jag nog skulle låtit honom följa in om han frågat..
Men frågan jag sen ställer mig nu här hemma (själv). Varför?
Behöver verkligen män denna krydda. Jag gjorde ju inget fel, men han. Hade jag varit hans fru hade jag haft svårt att förlåta även ett sådant litet övertramp. Skulle jag träffa på honom igen ute så.. tja jag hade nog inte tackat nej. Jag känner mig just nu rätt svältfödd på sådan närhet. Och ikväll var han det mest intressanta på hela utestället. Nåväl. Inget värre hände än lite strykningar utanpå. Och nu är jag än mer frustrerad än innan. Gaahh.
Jäkla karlar.