Minskade symtom alltid negativt?
Är i v 6+3 idag och igår började jag må lite bättre. Från att vara helt utslagen och illamående kan jag vara uppe i en fem timmar i taget. Och så är magen mer lös än hård som den varit innan.
Är det kört?
Är i v 6+3 idag och igår började jag må lite bättre. Från att vara helt utslagen och illamående kan jag vara uppe i en fem timmar i taget. Och så är magen mer lös än hård som den varit innan.
Är det kört?
Nejnej det behöver inte betyda något! Mina symtom minskade i dom veckorna för att sen komma tillbaka runt vecka 9-10 och sen avtog symtomen igen fram tills bebis började röra sig i magen! Så var det med båda mina graviditeter!
Håller tummarna!
Jag trodde också något hade gått snett eftersom mina bröst slutade spänna och nästan alla mina symptom försvann. Men jag var på mvc idag och lyssnade efter bebishjärtat för första gången och hittade det! :)
Så för mig var det iaf ingen fara, det är det säkert inte för dig heller. :)
jag är lika nervös över det som du.men pratade med min mamma (hon är bm) och det behöver inte alls betyda något negativt,kan verkligen vara så.
men man vill ju känna massor lixom!!
kram!
Tack alla! Igår fick jag så jag teg (massa symtom igen). Sjukskriven idag.
Så tidigt brukar symptomen komma och gå från dag till dag. Blev själv lite orolig när både illamående och trötthet blev bättre redan i v 9, men allt är bra med lillasyster.