• LovisaTilda

Badhotellet i Danmark! Info tack :D

Skulle vilja åka till badhotellet i danmark med familjen. Vi är två vuxna och två barn, 3 och 1 år gamla. Vi vill åka en fredag och komma hem på söndagen.

Någon som har varit där och kan dela med sig av sina erfarenheter?

Vad kostar det och vad ingår?

Har försökt kolla på stena lines hemsida men får inte klarhet i allt.

Hoppas det finns någon vänlig själ där ute som kan komma med lite tips och info ;)

• Svar på tråden Badhotellet i Danmark! Info tack :D
  • thomas59

Ska ni på äventyrsbad - bättre i Sverige.

Googla äventyrsbad - eskilstuna - uppsala - borlänge och så boendet separat - hotels.com

• Majsan70

Varför inte ringa Stena Line o fråga? De svarar alltid jättebra på allafrågor.  Jag ringer till dem varje gång jag skall boka en badresa.  Nu har jag tyvärr inte varit på The Reef ännu, men på massa andra ställen i Danmark. *S*

• LovisaTilda
    thomas59 skrev 2010-10-27 22:59:08 följande:

Ska ni på äventyrsbad - bättre i Sverige.

Googla äventyrsbad - eskilstuna - uppsala - borlänge och så boendet separat - hotels.com

Badet har inte så stor betydelse i sig, det är båtresan som dottern tjatar mest om :) Men ska ha det i tankarna!
    Majsan70 skrev 2010-10-28 07:09:34 följande:
    Varför inte ringa Stena Line o fråga? De svarar alltid jättebra på allafrågor.  Jag ringer till dem varje gång jag skall boka en badresa.  Nu har jag tyvärr inte varit på The Reef ännu, men på massa andra ställen i Danmark. *S*
    Jag ska ringa dem men det är alltid kul å höra åsikter från folk som varit där också :)
    Du kanske har något annat ställe du kan tipsa om då? :D

Själv har jag varit på lalandia men det är säkert 10 år sen nu. Helt fantastiskt!
  • thomas59

Kanske till Finland. Övernatta på båten kan vara en höjdare (och billigare än hotel)

• Majsan70
    LovisaTilda skrev 2010-10-28 10:41:23 följande:
    Badet har inte så stor betydelse i sig, det är båtresan som dottern tjatar mest om :) Men ska ha det i tankarna!
    Majsan70 skrev 2010-10-28 07:09:34 följande:
    Jag ska ringa dem men det är alltid kul å höra åsikter från folk som varit där också :)
    Du kanske har något annat ställe du kan tipsa om då? :D

Själv har jag varit på lalandia men det är säkert 10 år sen nu. Helt fantastiskt!
    Lalandia i Bilund är grymt bra. Där var vi en vecka förra året o hade jätteroligt hela familjen. Även badhuset i Blokhus är supertrevligt om än något litet.  Jag är absolut intresserad av The Reef som det heter numera och vi skall åka dit så fort tillfälle ges. Det skall ju vara helt fantastiskt.
Svar på tråden Badhotellet i Danmark! Info tack :D