• Aprilbarn1

Negativt gravtest efter missfall?

Jag fick missfall i v.6 för två dagar sen. Mitt gravtest visar redan negativt.. kan det gå så snabbt?

• Svar på tråden Negativt gravtest efter missfall?
  • InaLo

Beklagar ditt missfall! Jätte tråkigt. Mitt tog ungefär 6 dagar innan jag testade negativt. Såg ditt tidigare inlägg när du mistänkte mf och redan då var ju din tester svaga så kroppen har väl slutat producera hormunerna lite innnan. skickar några styrke kramar Nalle

• Aprilbarn1
    InaLo skrev 2010-10-27 16:36:42 följande:

Beklagar ditt missfall! Jätte tråkigt. Mitt tog ungefär 6 dagar innan jag testade negativt. Såg ditt tidigare inlägg när du mistänkte mf och redan då var ju din tester svaga så kroppen har väl slutat producera hormunerna lite innnan. skickar några styrke kramar Nalle

Tack! Hoppas det är som du säger.. det kanske var ett MA jag fick? Det får vi aldrig veta..men då borde äl komma igång ganska snart väl? Det är ju positivt ändå..
  • Pilgrimmen

Har det kommit ut? För ma och mf är ju samma sak bara att ma oftast inte kommer ut med en gång och inte heller alltid av sig själv.

Men jag håller med föregående talare om testen. Det började ju försvinna för dig innan!
    Beklagar föresten! Ursch så orättvist det är...{#emotions_dlg.flower}

• Aprilbarn1
    Pilgrimmen skrev 2010-10-27 16:53:29 följande:

Har det kommit ut? För ma och mf är ju samma sak bara att ma oftast inte kommer ut med en gång och inte heller alltid av sig själv.

Men jag håller med föregående talare om testen. Det började ju försvinna för dig innan!
    Beklagar föresten! Ursch så orättvist det är...{#emotions_dlg.flower}

Jag tror att det har kommit ut.. för det har kommit klumpar å sånt.. men eftersom testet började visa svagare redan några dagar innan jag började blöda så kanske det var ett ma?

Tack.. ja det är orättvist att vissa kan bli gravida direkt och det går bra. Detta var andra gången och det har tagit typ fem månader att få till plusset båda gångerna.. vet att det finns de om väntar ännu längre, men det känns orättvist!
  • Pilgrimmen

Hmm nja MA tar längre tid på sig att komma ut och som sagt, det brukar oftast inte komma ut av sig själv. Men det spelar ingen roll för man blir lika ledsen oavsett.

Vid mina mf har jag också testa plus för att tillslut testa nästintill negativt och ytterligare dagar efter det nästintill negativa har jag börjat blöda.

Hmm jo visst känns det riktigt riktigt orättvist! För oss tog det på 6e försöket och mellan så fick vi 2 mf, då känns det inget roligt alls. Och oavsett om det finns dom som har det värre så får man ju ändå tänka till sig sjääälv ibland och tycka det är jävligt orättvist!

• InaLo
    Pilgrimmen skrev 2010-10-27 17:06:10 följande:
    Hmm nja MA tar längre tid på sig att komma ut och som sagt, det brukar oftast inte komma ut av sig själv. Men det spelar ingen roll för man blir lika ledsen oavsett.

Vid mina mf har jag också testa plus för att tillslut testa nästintill negativt och ytterligare dagar efter det nästintill negativa har jag börjat blöda.

Hmm jo visst känns det riktigt riktigt orättvist! För oss tog det på 6e försöket och mellan så fick vi 2 mf, då känns det inget roligt alls. Och oavsett om det finns dom som har det värre så får man ju ändå tänka till sig sjääälv ibland och tycka det är jävligt orättvist!
    Precis! det finn så klart alltid någon som har det värre, Det är alltid en sorg att missa ett efterlängtat foster Man fölorar det mentala barnet.
    Jag är på försök 9:e efter mf och den graviditeten tog sig på första försöket pracis som mina 2barn men nu är jag på 9:e rättvist, kanske? 
    Men ett mf känns alltid orättvist. 
  • HellaH

Jag fick också missfall i v 6, testade 4 dagar efteråt och då visade det negativt. Blev också förvånad över att det gick så fort, men tydligen kan det göra det!

• Imasim

Samma för mig...
    Missfall v. 6-7 (?) och negativt redan några dagar efter det att allt kom ut...
    Jag blev också förvånad. Men nu 17 dagar efter ser jag att en ny ägglossningen börjar närma sig.
    Tar äl-stickor och de blir starkare å starkare... : )
    Önskar dig lycka till nu nästa gång... Kram/Misa

Svar på tråden Negativt gravtest efter missfall?