• hösttjej

Blastocyst vid ET

Hej tjejer!
    Har följt alla som kämpar här på tråden länge och gör ett inlägg för första gången.
    Skulle verkligen behöva lite tips och råd.. Har gjort 2 ET och 2 FET på AVA Riga och fått vid varje färskförsök fått ut endast fått ut 3 ägg. Har testat negativt alla gånger och planerar därför ny ET i Riga i december. Nu erbjuder klinken att odla till Blastocyst och donator sperma eftersom min makes sperma är tydligen av dålig kvalite. Vet inte hur vi ska göra?
    Tacksam för lite tips och råd!

• Svar på tråden Blastocyst vid ET
  • Thi 08

Absolut! tycker jag. Nu svarar jag utifrån att ni hemskt gärna vill använda din makes sperma (vilket man ju självfallet vill så långt det är möjligt). Annars är ju ett alt att donera båda delarna så att säga.

• hösttjej

Nu förstod jag inte riktigt.. Du tycker man vi ska försöka med min makes sperma en gång till eller gå direkt till donatorsperma? Har accepterat att min ägg är inte användbara och att äggdonation är det enda alternativet. Men vi har bara försökt med två färskförsök..
    Är det för tidigt att ge upp?

• Thi 08

Hej. Jag läste del. Om de rekomenderar donerad sperma och blatocyst tycker jag ni ska köra på det. Läste det som att ni fått rekomendation att göra blatosystodling m din makes spermier.

Svar på tråden Blastocyst vid ET