Reflex
Du som brukar motionera eller röra dej på väg i skymmningen har du reflex?
Du som brukar motionera eller röra dej på väg i skymmningen har du reflex?
Har reflex på mig och hästen när jag är ute och kör honom, även på dagen om det är mulet. Jag har väst, hästen har benreflexer och reflexer på selen, och ba på vagnen sitter det en reflex. Hellre för mycket...
Självklart har jag reflex och ser till att resten av familjen också har det! Västar är bra men tänk på att komplettera västen med något som rör sig så syns det ännu bättre!
eftersom vi har hundar så är vi ute mycket när det är mörkt. Förra året hade vi reflexer, eller hundarna hade små små lampr som satt på halsbandet. Får lite dåligt samvete när jag tänker på att vi inte köpt några reflexer varken till oss eller hundarna.. Har tänkt att jag ska göra det men det har inte blitt av.. Får nog ta tag i det där..
Ett tips till er som vill att barnen ska synas. Kolla in reflexväst och banden här www.markmaster.se =)
Fattar mig inte på dem som har svarta barnvagnar utan reflexer. När dem promenerar i mörket så syns de ju inte.
På köpet kommer ju barnvagen först ut på gatan och har störst risk att bli påkörd.
Hur ofta som helst man får ställa sig på bromsen, för att päronen tänker med sitt arsle.