Jag har 3 barn idag, haft 2 missfall, och ett utomkvedhavandeskap. Alla min #känningar# med alla barnen har varit olika, med första barnet kände jag väldigt tidigt tecknen, ömma bröst, illamående, osv, med mitt andra barn kom det väldigt sent först i åttonde veckan,och likadant med mitt tredje kom det också väldigt sent, kändes inte att jag var gravid. Med ett av missfallen kände jag väldigt tidigt,och med det andra kände jag ingenting alls, men i bägge mina missfall har jag haft blödningar så det har börjar med det även med utomkvedshavandeskapet.Så det är det jag varit vaksam med så är det om man har blödningar, men att man inte är öm i brösten ska du försöka att inte oroa dig allt för mycket om, lätt att säga jag vet att man oroar sig, men det kan komma tidigt och det kan komma väldigt sent,det är jag levande bevis för, kommer ihåg att man gick och kände på brösten hela tiden,så till slut var man öm för att man själv gått och tryckt o klämt så mycket på brösten.Men det är så olika från graviditet till graviditet, så försök ta det med ro,du kommer att bli öm i brösten,och då kommer du att önska att du inte var så öm i brösten, och det kommer att gå bra den här gången för er.
Kram Susanne