• heartbeat186

Mammalediga i Huddinge trakten?

Är hemma och mammaledig med min son som är 2 månader! Har även en dotter som är 4 som går på dagis tre dagar i veckan!!

Finns det några i Huddingetrakten som kanske känner för att träffas för en fika, promenad eller annat?

• Svar på tråden Mammalediga i Huddinge trakten?
  • Mary0280

Jag är hemma med min tjej på 4 mån, vi brukar promenera och fika rätt mycket. Tänkte gå till öppna förskolan någon dag men din minsting kanske är för liten än?  =)
    Jag bor i Fullersta iallafall, nära centrum, så hör av dig om du är uttråkad och vill komma ut en sväng.

• Turid

Hej, jag är 39 år och är hemma med min son på 1 år. Finns det några andra i Huddingetrakten som vill träffas i parken ibland, fika eller annat kul med barnen. Brukar gå till öppna förskolan ibland men känner att jag även skulle vilja göra annat.

• monica01

Hej,
    Jag är hemma med min son på 7 veckor  och har en dotter (15-timmars) på fyra år.  Ses gärna!

• Turid

Hej,

Var i Huddinge bor ni? (jag har även en dotter på 12 år som mest är upptagen med kompisar och idrott Glad)
    Vi bor i Snättringe.

• Turid

Hej,

finns det ingen som vill träffas lite då och då. min son har nu blivit 14 mån, får gärna vara i ungefär samma ålder.

Svar på tråden Mammalediga i Huddinge trakten?