ägglossning, men blir inte gravid.
Hej!
Jag har inprincip aldrig använt mig utav preventivmedel förutom kondom.
I ett tidigare förhållande kom killen inte alltid i mig och vi träffades oftast inte mer än 2 gånger i veckan.
Jag blev gravid vintern 2008 men fick ett missfall i vecka 8, vilket kändes bra då eftersom förhållandet inte var helt okej och jag slapp ta beslut själv. Nu har jag äntligen hittat en underbar kille som jag önskar blir pappa till mitt barn. Vi har som sagt inte heller använt oss utav prentiv medel och han kommer oftast i mig och vi har även sex väldigt ofta (2-3 gånger i veckan, ibland flera gånger på en dag.) Jag kan känna när jag har ägglossning får extremt ont i min högra äggstock även så de strålar ut mot benet och i ryggen, får även äl sekret. Har denna värk ca 2 dagar och då brukar jag och han ha sex. Men som sagt har han kommit i mig i snart 8 månader och inget händer ifs så brukade vi nog inte pricka in äl innan eftersom jag inte tänkte på det. Men jag undrar vad det är som kan gå så fel, när jag är 110% säker på när jag har min äl. Är de stressen av att vilja ha en liten, som kan förstöra? Dricker även mycket kaffe och redbull varje dag, kan de påverka? vill gärna ha tips från någon som vart i samma situation och sedan blivit gravid. Borde jag äta kost tillskott eller något liknande? tacksam för alla svar.