ska verkligen inskolning vara så här? Lite tips tack
Jag kännde mej jätte taggad för att min son skulle börja dagis efter jag hade vart på första mötet med förken där allt såg mycket lovande ut för inskolningen. halv tio skulle jag vara där så jag knallar ner, då är alla barnen ut och leker, det är ju helt ok. Jag låter sånen knatat runt lit och ses säg, förknaran bryr säg inte så mycket om honom går fram och pratar med han lite då och då. halv elva var det dags att gå hem, Jag trodde vi skulle få vara inne så son fick lära känna alla barnen. Jag kollar på vårat shema så ser jag att det är från halv tio till halv elva hela veckan, den åttonde dage höjs det från halv tio till kl tolv, är dom tiderna i två dagar till sen är det från nio till två dom två sista dagarna.
Är det inte det konstigt, då när min son äntligen får komma in och leka med barnen o ses säg om innen, då ska dom äta sen sov. då ska dom börja lära honom att sova med dom inne, så då hinner han inte lära känna barnen då häller.
Det hade ju varit bättre och kanske börjat halv nio, får var inne och leka själv så han ka ses säg om sen ta in några barn så han får leka med dom, sen gå ut. eller är jag helt ute och cyklar, är det så man skolar in dom ?