• Sorax

holland sverige! vem tror ni vinner??

vem tror ni vinner de tuffa mötet mellan holland sverige??

• Svar på tråden holland sverige! vem tror ni vinner??
  • PH74

Önskar förstås man kunde säga Sverige utan att tveka, men riktigt så bra är det förstås inte. MEN, jag är långt ifrån livrädd för Holländarna, utan Robben ser dom mänskliga ut, Finland borde fått med sig en poäng från bortamötet. Van Persie saknas ockå även om han ju inte är lika viktig för laget.

Sen är det ju bara för tråkigt med Mellbergs toksatsning som gav rött kort mot San Marino, satan vad han hade behövts för vår backlinje i just den här matchen. Tråkigt om Bajrami missar matchen, men han är inte lika oersättlig som Mellberg.

Jag gillar Hamréns syn på fotboll, mot Ungern skapade laget fler chanser än i hela VM-kvalet sammanlagt känns det som. Även om det sker på defensivens bekostnad...

Därmed sagt, jag tror på oavgjort, men skulle inte bli jätteförvånad om Sverige vinner. (Inte om dom skulle förlora heller...)

• Beggan81

Sverige kommer att vinna med det klassiska resultat 1-2 :) Men det var förvisso länge sedan det blev 2-1 till sverige. Äntligen möter vi ett lag som är bra då får vi se hur vi klarar oss, ska bli spännande.

• Vinäger

Ja det var väl inte så mycket att snacka om vilka som var det bättre laget :P
    Sneijder hade lekstuga ;) tyvärr!

Svar på tråden holland sverige! vem tror ni vinner??