• MrsHelgesson

Spå könet med ring

Jag skulle vilja göra en liten undersökning eller ett test och se hur många av er som har fått rätt med detta testet. Jag skulle vilja att mammor som har gjort testet under tidigare graviditeter och mammor som är gravida nu skrev i denna tråd och svarade om ni fick rätt eller fel. Några kompisar har gjort testet och alla har fått rätt. En väninna har spått mig och första barnet visade flicka vilket jag också fick och det barn jag väntar nu ska tydligen vara en pojke. 

• Svar på tråden Spå könet med ring
  • Issa03

Heeej jag har också gjort det där. jag har bf den 8 November och den sa att det skulle bli en pojke så det ska bli väldigt intressant och se om det kommer blir rätt! Får återkomma sen men det rätta svaret när det han kommit ut :)

• våranstjärna

vad roligt! jag skapade en likadan tråd för ett tag sedan men svaren blev få

jag har gjort detta testet när jag var gravid förra gången, det visade pojk och ut kom en pojk.
    nu har jag testat igen och det visade pojk, än så länge bor bebis i magen så jag vet inte. men skulle gissa på att det är det igen

• Mille11

När en släkting till mig gjorde testet på mig visade det tydligt flicka, men sen när vi testat här hemma och sambon gjort det på mig har det visat pojke... vad ska man tro? Den som lever får se! :)

• Quiet thoughts

För mig har ringen cirklat,pendlat,cirklat stannat.

Vad jag förstått kan den visa ALLA barnen man skall få.

Jag har iaf fått Flicka, pojke...??? återstår att se

Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • Cjes83

Är visserligen gravid med första barnet..men ringen har visat att jag kommer få en pojke denna gång. Sen kommer jag även att få en flicka efter det o sen en pojke till.
    Har ockdå fått höra att den kan visa alla barnen man ska få o ringen stannade efter att visat mina 3.

Detta test stämde väldigt bra på min mamma då ringen visade 2 tjejer först o sen en pojk o det va precis vad det blev för henne :)

Spännande detta :)

• Quiet thoughts

Ja jag måsta ju testa igen å den cirklade, pendlade, cirklade o stannade som sist.
    Kanske jag borde be maken också o kolla på mej hahaha

Ängeln Lova 2003-2010 - Alvin 2007- Påskägget 2011
  • MariaBCN

För mig har det stämt..hittills! (Dvs det finns ju dessvärre 2 varianter på testet..Har sett de som hävdar att PENDLA = FLICKA, CIRLKLA = POJKE, medans de jag känner, inkluderat mig själv, kört på: PENDLA = POJKE, CIRKLA = FLICKA).
    För mig har den CIRKLAT 3 ggr...och mina första 2 blev flickor...och nr 3 återstår att se. om det stämmer att det blir en 3:e liten tjeja..SPÄNNANDE!!!!
    Fler historier!!!

• CupcakeMomm

jag gjorde testet när jag var runt 10e-16e veckan och då visade det att jag väntar en tös.
    jag var stensäker på att det var en pojke i in mage, tills RUL då vi fick veta att vi utan tvekan ska få en flicka.

min teori:
    flicka = cirkla
    pojke = pendla

• Flikkzz

Heeej=) va roligt me en sån här tråd. Jag ska sättas igång på måndag. Jag har spått mig. Ringen snurrade runt rubt, då ska de väl bli en tjej säger dom. Ringen snurrade så mycket så jag trodde hårstrået skulle gå av, de va lite läskigt att det vart en sån fart!

Lovar att skriva när underverket kommit=)

men det känns som en flicka i magen

• Jonatan07

De här va intressant att läsa. Jag gjorde oxå testet, På mig har de cirklat, blir de en tjej???? ingen aning
    Är nu i v 33...

Svar på tråden Spå könet med ring