• Krickita

Vad är det för likhet mellan en adoption och en elefantgraviditet?

Det tar 24 månader (minst), syns inte utanpå och resultatet är det sötaste som finns

Må så gott i solen

• Svar på tråden Vad är det för likhet mellan en adoption och en elefantgraviditet?
  • Selma1966

Det är därför man kan köpa elefantsmycken på en del adoptionssidor på nätet Det är en vacker symbol för vår långa väntan.

• Selma1966

Dels amerikanska (men då är det inte bara elefanter utan även världskartor med sten på det aktuela landet) och en hel del bloggar därmed tipsar om det. Jag har inte varit inne på dessa sedan vi fick hem vår grabb av rek tidsbrist. Men jag har tidigare googlat på både svenska och engelska om adoptionssmycke då när jag fortfarande väntade. Jag ångrar att jag inte köpte ett oavsett motiv/

• Selma1966

Jag såg även ett elefantsmycken glimta förbi på minbebis.se senast igår men såg inte om det handlade om adoption eller bara att det var gulligt.

• Selma1966

När jag googlade på adoption jewelry elephant alldeles nyss dök det upp ett par sidor även om det är flest andra motiv, men det finns i Sverige också.

Svar på tråden Vad är det för likhet mellan en adoption och en elefantgraviditet?