• Yildirim

Ni med "fartränder-i-kalsongera-män"

När man läser runt på FL så hittar man rätt många inlägg med kvinnor som berättar att deras män har fartränder av bajs i såna kalsonger, vissa tycker att det är otrevligt, vissa tycker det är charmigt...

Men min fråga är, hur kan ni acceptera en sånhär fruktansvärt äcklig sak? Bajs i kallingarna? Kom igen...
    Jag hade ALDRIG i livet velat ha sex med en sån man förrens han börjat sköta hygienen där nere...
    Varför inte tipsa era män om att duscha röven efter dom skitit? Be dom tvätta sina egna bajskalsonger?
    Hur står ni ut?

• Svar på tråden Ni med "fartränder-i-kalsongera-män"
  • Yildirim
    Apocalypso skrev 2010-10-06 04:05:26 följande:
    Låter märkligt att ngn kan tycka det är charmigt, var har du läst det? Kräks
    Typ i nån tråd med vad man inmte gillar hos andra könet.... fyfaan haha
  • TyskMamma

det kan väl hända vemsomhelst ibland? Eller har ni alltid "backspeglar" där man kan titta in i arschlet för att vara helt säker på att allt är borta? Eller varför inte lavemang varje dag och sedan en analdusch?! Det får ju inte finnas baaaajjjjss i rumpan, det är ju äääckligt! Är genomsnittsålder härinne 7 eller?!
    Allvarligt, sedan när blev man så skrajsen för lite bajs? Det är väl bara att tvätta kallingarna och sedan är det inte mer med det. Så länge det inte händer varje dag eller man helt enkelt struntar i att torka sig när man har bajsat så är det väl inte så farligt. väldans vad ni förstorar upp nånting som egentligen inte ens är ett allvarligt problem.

Ich habe meinen Weg erkannt ich liebe nur die linke Hand
  • amalie79

Det är klart ,trevligt är det ju inte, men eftersom det även hänt mig så kan jag inte säga så mycket precis : )

Finns värre saker att hetsa upp sig över.
    Bästa är att försöka undvika vita underkläder, det är så svårt att få dem rena.

• VirrigaVerna

Ewwwww jag kan inte tänka mig något mera avtändande än någon som inte sköter sin hygien Kräks

Många människor behöver man inte parodiera. Det räcker med att citera dem.
  • H Raheb
    TyskMamma skrev 2010-10-09 10:23:05 följande:
    det kan väl hända vemsomhelst ibland? Eller har ni alltid "backspeglar" där man kan titta in i arschlet för att vara helt säker på att allt är borta? Eller varför inte lavemang varje dag och sedan en analdusch?! Det får ju inte finnas baaaajjjjss i rumpan, det är ju äääckligt! Är genomsnittsålder härinne 7 eller?!
    Allvarligt, sedan när blev man så skrajsen för lite bajs? Det är väl bara att tvätta kallingarna och sedan är det inte mer med det. Så länge det inte händer varje dag eller man helt enkelt struntar i att torka sig när man har bajsat så är det väl inte så farligt. väldans vad ni förstorar upp nånting som egentligen inte ens är ett allvarligt problem.
    Man behöver ingen spegel, man torkar tills papperet är "rent" Hur svårt kan de vara?
  • Yildirim
    IsDimma skrev 2010-10-09 23:10:14 följande:
    Kan inte citera men håller med tyskmamma.
    Men hur kan det vara så svårt att få bort bajs? vadå händer vem som helst ibland? Kanske händer ohygeniska människor ibland, men människor som sköter den normala hygienen klarar faktiskt av att torka tills papperet är rent.... herrgud....
  • TyskMamma
    Yildirim skrev 2010-10-12 20:49:41 följande:
    Men hur kan det vara så svårt att få bort bajs? vadå händer vem som helst ibland? Kanske händer ohygeniska människor ibland, men människor som sköter den normala hygienen klarar faktiskt av att torka tills papperet är rent.... herrgud....
    men om det nu råkar komma lite bajs i kallingarna så har man ett större problem själv, om man gnäller om det , istället för att bara tvätta dem. snacka om icke-problem!
    Gör som jag, fast tvärtom.
  • H Raheb
    TyskMamma skrev 2010-10-13 10:50:14 följande:
    men om det nu råkar komma lite bajs i kallingarna så har man ett större problem själv, om man gnäller om det , istället för att bara tvätta dem. snacka om icke-problem!
    Vad väljer du att irritera dig på och gnälla över då? folk som gnälleröver ickeproblem på fl, där kan vi snacka om ickeproblem, läs inte om det stör dig!

Jag har inte problem med bromsspår i några kallingar, och har de gånger det hänt i tidigare relationer valt att tvätta, men är det något som händer varje dag kanske man kan upplysa sin partner om att det är snuskigt att gå med bajs i ändan så det blir spår i kallingarna. Alternativ köpa honom inkontinensskydd och sexvägra om han inte är nyduschad.
  • Yildirim
    TyskMamma skrev 2010-10-13 10:50:14 följande:
    Gör som jag, fast tvärtom.

Nej visst! Ska man inte ha sex så struntar jag i det och tvättar bara (har aldrig hänt mig men OM) dock lite ohygeniskt. Men skulle aldrig låta en man med bajs i rumpan ha sex med mig :S Än mindre suga av honom...
  • Anonym (Trosan)

Varför hör man aldrig om kvinnor som har fartränder i trosorna? 

• Anonym (Högtryckstvätt)
    Anonym (Trosan) skrev 2024-09-13 17:39:34 följande:

Varför hör man aldrig om kvinnor som har fartränder i trosorna? 

För att kvinnor generellt har bättre hygien, enligt alla studier i ämnet som jag hittills har lagt mina ögon på.

Det finns t.ex. män i USA som tror att man inte kan tvätta sin rumpa för då är man bög, om man ens rör vid den. Det blir det ingen bra hygien av.

Fråga annars vilken vårdpersonal som helst vilket kön som är äckligast så ska du få höra.

• Anonym (Trosan)
    Anonym (Högtryckstvätt) skrev 2024-09-13 17:49:28 följande:

För att kvinnor generellt har bättre hygien, enligt alla studier i ämnet som jag hittills har lagt mina ögon på.

Det finns t.ex. män i USA som tror att man inte kan tvätta sin rumpa för då är man bög, om man ens rör vid den. Det blir det ingen bra hygien av.

Fråga annars vilken vårdpersonal som helst vilket kön som är äckligast så ska du få höra.

Så kvinnor brukar dusha rumpan varje gång dom har bajsat? 
  • Anonym (Givetvis)
    Anonym (Trosan) skrev 2024-09-13 17:51:06 följande:

Yes, duschslang vid toan .Eller torka sig med både torrt och blött papper när man är ute.

De männen kanske har hemorrojder så det är svårare för dom att hålla rent.

• Anonym (Högtryckstvätt)
    Anonym (Trosan) skrev 2024-09-13 17:51:06 följande:
    Jag kan inte tala för "kvinnor" men jag gör det alla gånger jag kan.
  • Svensson5
    Anonym (Högtryckstvätt) skrev 2024-09-13 18:17:24 följande:

Nu räcker det med att blöta pappret ett par eller några ggr i slutet på torkningen.

Så, nu kan du bli  ren  utan att ha en dusch varje ggn 

• Svensson5
    Anonym (Högtryckstvätt) skrev 2024-09-13 18:17:24 följande:

Nu räcker det med att blöta pappret ett par eller några ggr i slutet på torkningen.

Så, nu kan du bli  ren  utan att ha en dusch varje ggn 

Svar på tråden Ni med "fartränder-i-kalsongera-män"