• beby01

Finns det några unga mammor i bergsjön\kortedala som vill träffa andra unga mammor?

Finns det?

• Svar på tråden Finns det några unga mammor i bergsjön\kortedala som vill träffa andra unga mammor?
  • Zara
    beby01 skrev 2010-09-30 21:27:33 följande:
    Finns det?
    hej , jag har dock inte fått min bebis än men har Bf  den 14 november så den kommer när som helst :)
    jag och min sambo bor vid gärdsås torg :) 
  • Neniita

Är 22 o har en 3 och ett halvt åring och en 1 och ett halvtåring:) bor inte i bergsjön el kortedala men ses gärna ändå:)

• Charlow

Hej! Har en son på 6 månader o vi bor i kortedala! :) Vart bor ni? / Charlotte

• beby01

Hej va kul ett det e några som har svarat , jag bor vid gärdsås torg . Har en totter på 4 månader.. blir lite tråkit på dagarna ibland så hande vart kul att träffa endra mammor och lära känna dem ovh ta en promenad eller fika =)

• Charlow
    beby01 skrev 2010-11-12 10:21:10 följande:
    Hej va kul ett det e några som har svarat , jag bor vid gärdsås torg . Har en totter på 4 månader.. blir lite tråkit på dagarna ibland så hande vart kul att träffa endra mammor och lära känna dem ovh ta en promenad eller fika =)
    Okej ja det låter jätte trevligt! Ska vi göra så att vi kanske ger ett förslag på tid och plats och så kan de som är intreserade av att ses säga till här i tråden o så ses vi? :)

Ett förslag bara :)
  • beby01

Ja absolut.. min tös e lite snorig så vill att hon blir helt frisk innan men nångong om en vecka vad sägs??

• Charlow
    beby01 skrev 2010-11-18 11:17:16 följande:
    Ja absolut.. min tös e lite snorig så vill att hon blir helt frisk innan men nångong om en vecka vad sägs??
    Vi är gärna på om en vecka eller så!
  • beby01

Tänkte fråga vilken bvc går du till jag går i kortedala nötkärnan går du också där?

• Charlow
    beby01 skrev 2010-11-18 11:23:09 följande:
    Tänkte fråga vilken bvc går du till jag går i kortedala nötkärnan går du också där?
    Nej jag går i bvc i majorna, vi bodde där innan så vi valde att gå kvar :)
  • Zara
    beby01 skrev 2010-11-12 10:21:10 följande:
    jag fick en liten dotter den 12 november :) bor på siriusgatan så bara typ 2 min till gärdsåstorg :) tar gärna en promenad lr fika någon dag :)
  • beby01
    Zara skrev 2010-12-11 16:19:01 följande:
    jag fick en liten dotter den 12 november :) bor på siriusgatan så bara typ 2 min till gärdsåstorg :) tar gärna en promenad lr fika någon dag :)
    Oj oj haha då e vi grannar! Jag bor också på sirius gatan 80 vilken nummer bor du på?? Va kul!
  • Zara
    beby01 skrev 2010-12-13 19:48:54 följande:
    Oj oj haha då e vi grannar! Jag bor också på sirius gatan 80 vilken nummer bor du på?? Va kul!
    nr 68 ^^ då e vi inte långt ifrån varandra :)
Svar på tråden Finns det några unga mammor i bergsjön\kortedala som vill träffa andra unga mammor?