• Melwinsmamma

Julklappar till en 4 mån? tips

Julen börjar närma sig, eller tjaa rätt långt kvar men jag är en sådan som älskar att köpa julklappar. Min lilla prins kommer vara ungefär fyra månader på självaste julafton, har ni tips på vad man kan köpa till en sådan liten i klappväg ?=)

• Svar på tråden Julklappar till en 4 mån? tips
  • Lena

kläder
    kramdjur
    skallra
    pekböcker
    gåstol
    hoppgunga
    vippande spegel
    telefon som man kan dra.

• älskarlivet81

Vår tjej kommer vara 6 månader men vi kommer bara köpa ngt litet, kanske en liten aktivitetsleksak eller liknande. Hon kommer ändå få så mycket av resten av släkten..

• Momat

Det är väl inte så stor skillnad? Köp något som barnet behöver - kläder, pekböcker, leksak, tallrik och sked för kommande smakportioner, en söt pipmugg, napphållare... vad som helst! Glad

• saltflingan

Tycker du har fått bra förslag, förutsatt att ni faktiskt behöver något till  barnet.

Förra julen var sonen 1,5 månad och han fick naturligtvis inga julklappar från oss. Vi köpte saker när behoven uppstod. Då tycker jag det är bättre att vänta till efter jul och fynda lite på rean. Vi är många som firar jul så han fick mer än han behövde iaf.

Vet inte om jag tänker köpa någon julklapp till honom i år heller. Pappret kommer locka mer än innehållet iaf. 

• Melwinsmamma

Jag är ensamstående med melwin, och hans pappa finns inte med i bilden. Självklart kommer inte han förstå julen heller, men de är ju klart han ska få lite iallafall. Jul är ju alltid jul :) 

• älskarlivet81
    Melwinsmamma skrev 2010-09-29 17:55:17 följande:
    Jag är ensamstående med melwin, och hans pappa finns inte med i bilden. Självklart kommer inte han förstå julen heller, men de är ju klart han ska få lite iallafall. Jul är ju alltid jul :) 
    Fast det räcker väl med att du gör en sak för syns skull så handlar du på rean sen istället..
  • Renrot

Han fick en såndär "lamaze älg" som han älskade länge :) det är ett stark tips!

• minime006

träleksaker
    fin pipmugg
    fårskinn
    eller fårskinnstossor,de första "skorna" är ju något som man alltid kommer att ha kvar

Svar på tråden Julklappar till en 4 mån? tips