• idaji

Unga mammor i skåne?

Tänkte höra om det fanns några andra unga mammor i närheten. Var gömmer ni er?
    Själv bor man i lilla vinslöv med sambo & en son på 1år. (Och en liten i magen med BF i maj 2010)
    Kan ju vara kul att lära känna varandra & stå upp mot alla "du har förstört ditt liv eftersom du skaffade barn så tidigt"-människor. Jo, sånna finns det gott om här iallafall...

• Svar på tråden Unga mammor i skåne?
  • Friida S

Hej där :) Jag är 20 år, kommer från kristianstad.. Har en son son som snart blir 2 (i januari) samt en liten i magen som beräknas komma i Juni 2011 :)
    Ja visst är det jobbigt med alla "du har förstört ditt liv". Livet börjar ju när man får barn :) 

• lixomsofie

hej! jag tänkte fråga om ni unga mammor i skåne är intresserade av att ställa upp som deltagare i mitt examensarbete som jag ska skriva om unga mammor som fick barn mellan 15 och 19 år. helst boendes i just skåne då jag själv bor där. jag läser till fritidsledare och vill genomföra intevjuer ang. hur man påverkas socialt och hur man upplever identitetsförändrignarna som följer med en graviditet. mvh sofie

Svar på tråden Unga mammor i skåne?