• Icnivad

Ensam?

Flera i samma sits?

Hadde MASSOR av vänner. Alltid uppbokad. Telefonen ringde alltid.
    Så blev jag gravid när jag var 19, fick min son när jag var 20.
    Och nu sitter man mest bara ensam hela tiden. Ingen hör av sig, har nästan aldrig något inbokat, och vännerna som man hade vill inte träffas länge.

Flera än jag som känner sig ensam och övergiven sedan barnet kom?

• Svar på tråden Ensam?
  • MammaEmelie91

Mjaa på sätt och vis kan jag känna igen mig. När kompisar nyss fått reda på att man var gravid så var allt såå roligt och spännande, dom ville träffa en JÄMT. Sen efter ett tag gick det över och dom kom tillbaka igen när ungen var född sen efter ett tag tröttna dom.
    Nu vet jag vilka som är mina "riktiga" vänner, dom är få men dom finns iallafall :)

mammatillebbaa.blogg.se - 19år & blivande 2barnsmamma!
  • Icnivad
    MammaEmelie91 skrev 2010-09-25 23:34:02 följande:
    Mjaa på sätt och vis kan jag känna igen mig. När kompisar nyss fått reda på att man var gravid så var allt såå roligt och spännande, dom ville träffa en JÄMT. Sen efter ett tag gick det över och dom kom tillbaka igen när ungen var född sen efter ett tag tröttna dom.
    Nu vet jag vilka som är mina "riktiga" vänner, dom är få men dom finns iallafall :)
    Det är sant. De riktiga vännerna har man kvar. Men jag har definitivt inte så mycket vänner som jag trodde. Och de jag brukade umgås med mycket förr har inte lika mycket tid längre. Så det är mest bara jag och sonen hela dagarna, medans min sambo är på jobbet.

Ska bli skönt att få börja jobba litegrann och få träffa lite människor.
  • MammaEmelie91
    Icnivad skrev 2010-09-25 23:41:47 följande:
    Det är sant. De riktiga vännerna har man kvar. Men jag har definitivt inte så mycket vänner som jag trodde. Och de jag brukade umgås med mycket förr har inte lika mycket tid längre. Så det är mest bara jag och sonen hela dagarna, medans min sambo är på jobbet.

Ska bli skönt att få börja jobba litegrann och få träffa lite människor.
    Jo precis, så var det innan jag började skolan med. Fast då bodde jaginte ihop med killen... Nu har jag börjat skolan och Ebba går på dagis så nu är det ju annorlunda på de sättet. Man kommer ut o träfar människor o sådär-
    mammatillebbaa.blogg.se - 19år & blivande 2barnsmamma!
Svar på tråden Ensam?