• Champagne77

Learning puppy - Fisher price??

Jag har för mig att jag såg en annons i ett reklamblad i måndags (20 september) om "Fisher-Price learning puppy" för 299kr. Har precis letat igenom alla reklamblad, men hittar den inte ?! Nån som har sett vilken affär som annonserar om den???

• Svar på tråden Learning puppy - Fisher price??
  • Zirup

Jag har inte sett just det reklambladet du pratar om men MAXI sålde den leksaken för 300 kronor i somras. Värt att kolla?

• Champagne77
    Zirup skrev 2010-09-23 20:48:24 följande:
    Jag har inte sett just det reklambladet du pratar om men MAXI sålde den leksaken för 300 kronor i somras. Värt att kolla?
    Kollat Maxi reklamblad o nu även ringt dem, men de visste inte vad jag pratade om o menade att de inte haft dem på länge... En kompis sa att hon sett den i vckan där...fast kommer ej ihåg till vilket pris.
  • dicny
    Champagne77 skrev 2010-09-23 20:53:45 följande:
    Kollat Maxi reklamblad o nu även ringt dem, men de visste inte vad jag pratade om o menade att de inte haft dem på länge... En kompis sa att hon sett den i vckan där...fast kommer ej ihåg till vilket pris.
    En av mina vänner sa att hon hade sett den på Coop Forum och att man fick den billigare som medlem. Kan det varit det bladet du såg den i?
  • Champagne77
    dicny skrev 2010-09-23 20:56:40 följande:
    En av mina vänner sa att hon hade sett den på Coop Forum och att man fick den billigare som medlem. Kan det varit det bladet du såg den i?
    Har kollat i det också...flera gånger. Så märkligt!!! Vi var tämligen säkra på att det var Coop, men tydligen inte och inte Ica Maxi heller...men nån måste ju ha sett den??
  • dicny
    Champagne77 skrev 2010-09-23 21:00:25 följande:
    Har kollat i det också...flera gånger. Så märkligt!!! Vi var tämligen säkra på att det var Coop, men tydligen inte och inte Ica Maxi heller...men nån måste ju ha sett den??
    Hittar du den får du gärna meddela det här. Jag är också ute efter en sån.

Känner en som har en sån så jag kan förvarna dig att man bör ta ut batterierna på nätterna för den kan börja prata mitt i natten annars. Min vän blev iofs väckt av att den sa Jag älskar dig, men hon hade nog föredragit att inte bli väckt iaf.
  • Champagne77
    dicny skrev 2010-09-23 21:05:24 följande:
    Hittar du den får du gärna meddela det här. Jag är också ute efter en sån.

Känner en som har en sån så jag kan förvarna dig att man bör ta ut batterierna på nätterna för den kan börja prata mitt i natten annars. Min vän blev iofs väckt av att den sa Jag älskar dig, men hon hade nog föredragit att inte bli väckt iaf.
    Verkar som att det kan ha varit Coop FÖRRA veckan... Nu kostar den 479 så ganska stor prisskillnad...
  • dicny

Aha ja det är ju en väldigt stor skillnad. Kommer sambon aldrig gå med på att jag köper den för skulle jag tro...

Svar på tråden Learning puppy - Fisher price??